1000 frågor men inga svar..
här kommer bara några av alla 1000 frågor som snurrar runt i mitt huvud. för många av dom kan ni inte svara på, men dessa hoppas jag få hjälp med. <3
Hur känns de att bli pullad första gången ?
Är de skönt ?
Hur är de att suga av någon första gången ?
Hur är det att ha sex första gången ?
Hur är de att strula med någon första gången?
Vad är de för skillnad på en puss och en kyss ?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Först och främst så skulle jag gärna vilja att du ändrar på orden i ditt inlägg, "pulla" är ett väldigt starkt ord.

#1 Varför skulle pulla va ett starkt ord?

Det här med första gången så beror det på om man kan slappna av och känna sig bekväm i situationen. Jag tror att det är väldigt individuellt hur första kyssen/strulet/vad som helst upplevs. Det viktigaste är att man verkligen vill själv och känner sig avslappnad.
Prova sig fram, var uppmärksam och våga prata med partnern så går allt bra :)
Det gjorde riktigt ont när jag hade sex för första gången iaf. även om vi tog det lugnt. Men har kompisar som inte tyckte det gjorde nå ont alls, så det är väldigt olika.
Jag har aldrig strulat. Strula för mig är att bara "hångla med någon" men att man inte är tsm. Jag har bara hånglat med min pojkvän. :) Första gången var underbart.
Att bli "pullad" för första gången känns väl olika för alla…
#3 & #4
Tack för svaren :D
Hur känns de att bli pullad första gången ?
Är de skönt ?
Väldigt olika.Vissa kan uppfatta det skönt & vissa oskönt. Men det är verkligen inte som sex…det är mycket svårare att få orgasm då. Och det är mycket mer spännande med sex med en människa. Sen pulla med fingrarna tycker många är oskönt…en dildo kan kännas skönare och mer ''verkligt''.
Hur är de att suga av någon första gången ?
Olika…vissa tycker det är snuskigt , andra mysigt , spännande & roligt. Killen tycker däremot nog väldigt mycket om det ;)
Hur är det att ha sex första gången ?
Vissa får ont & andra tycker det är skönt. Mycket olika.
Hur är de att strula med någon första gången?
Strula uppfattar jag som att hångla & taffsa med någon under någon kväll kanske…fast man inte är tillsammans.
Vad är de för skillnad på en puss och en kyss ?
Puss är bara läppar mot läppar. Kyss är tunga mot tunga…man lixom vrider runt tungan lite i nån annans mum vissa grovhånglar alltså har väldigt öppen mun & kör lite er ''aggressivt'' puss är bara lixom put med munnen & pussas typ som man gör på sin vove exempel ;)
Hoppas du fick bra svar!
#6 ah jag fick väll svar :D tack :d
Fast jag tycker allatolkar "kyss" och "hångel" olika. För mig är en puss lite mer sporadisk, "mun mot mun" bara, som man kan göra på kinden, eller på husdjuret. Medans en kyss är mer intim, i mina ögon så har tungan ingenting med saken att göra utan mer passionen, mer kärlek i en kyss.
Hångel däremot, då är tungan inblandad.
#8 Tack Wera, det är exakt så jag tycker med. att kyss och hångel är olika, exakt så som du beskrev, Tack
Ordet pulla är ett starkt ord tycker jag. Det låter mer som ett porrord än som ett älskord. Det är vad jag tycker, ni får tycka vad ni vill om det.

#10 Pulla är ett sätt att bli stimulerad på, inte ett porrord.
#11 Jag sa att det låter mer som ett porrord, jag vet vad det är.
Jag gillar inte att uttrycka mig på det sättet och säga "pulla", jag föredrar "fingra" framför "pulla".

#12 Haha jag föredrar helt tvärtom ;)
#13 Jadu, alla är olika