Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2116 ggr
Trixies
0

Dröm

Drömde en väldigt konstig dröm inatt men på ett sätt älskade jag drömmen den var så intim , mysig & bar allmänt häftigt!

Jag drömd att jag var ca 16-18 år & åkte med mamma till USA. Då träffade & krockade jag med Bruno Mars vid ett gatuhörn (vi kom från 2 olika sidor av en byggnad). Då sa han förlåt och så tog han mig till hans lägenhet. Där fick jag vila upp mig. För jag hade en skitstor bula på huvudet.  Sen skulle han ha en fest hemma hos honom nästa kväll och jag var bjuden så drack vi en massa alkohol och slutade med sex. Efter någon vecka i USA åkte jag hem igen och fick reda på att jag var gravid. Det konstigaste var väll att jag var 16-18 år och gick fortfarande på odenskolan fast det bara var jag som såg ut som 16-18 år medans alla andra såg helt normala ut. Då reste jag tillbaka till USA och gick in på en av Brunos konserter då såg han mig längst fram & han bad mig komma in i hans…jag kommer inte ihåg vad det heter men ni vet sånna rum som en popstjärna går in i för att värma upp innan en konsert. Där gick vi iallifall in & hans managers var där och allt. Och han var väldigt glad att se mig , då sa jag: Bruno , I´m pregnant. Och han blev aschockad & hans managers med. Bruno var chockad men stöttade mig & vi blev tillsammans.Och sen så åkte jag tillbaka till sverige och gick till skolan och alla undrade såklart vem pappan var då sa jag; Ni kommer inte tro mig men Bruno Mars. Och såklart trodde ingen på mig. Sen åkte jag tillbaka till USA och bodde där i några månader då fick media reda på att Bruno väntade barn med en svensk 16-18 åring. Jag och Bruno hade jätte mysigt när vi shoppade tillsammans & åt tillsammans & kysstes tillsammans. Jag lärde honom också lite svenska han kunde säga jag älskar dig när jag stod på flygplatsen tillbaks till sverige. Vi bodde i New York i hans lägenhet och handlade in bebis saker & media var omkring mig överallt. Sen kom jag hem till sverige igen och alla på skolan hade sett i tidningarna om mig och Bruno & jag blev mega populär & alla ville förlja med till USA och träffa Bruno. Sen åkte jag tillbaka till USA under min nionde månad och födde en son vid namn Brandon. Han var jättesöt & såg ut som en liten Bruno. Sen det sista jag mindes av drömmen var att när Brandon var några månader kom min familj & träffade alla & vi åkte & fiskade. Och då när vi satt där och fiskade tog Bruno mig åt sidan och sa att han kom nyss på att han hade en kondom i hans ficka hela tiden under samlaget men då tänkte han inte på det. Bara för denna dröm har jag typ blivit beroende av Bruno Mars!

Har ni någon dröm ni vill dela med?

[marion69]
0

Det kan var himla mysigt med såna drömmarGlad Man är ju fortfarande förälskad när man vaknar.

Trixies
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Ja :D

Saaara
0

Intressant drom! xD

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

Trixies
0

#3 Väldigt!

CaptainBunchie
0

Jag älskar drömmar, de enda drömmarna som jag är medvetna av är typ sjuuukt roliga, mysiga och ibland konstiga på ett positivt sätt :)

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Trixies
0

#5 Hehe , ja!

Och jag drömmer typ varje natt :o

[hamster-expert]
0

Du önskar att den där drömmen hänt på riktigt va?

Jag drömmer om en kille jag gillar ibland, fast inte att jag är ihop med honom eller så. Men jag bli ändå glad bara över att se honom i drömmen för jag kommer inte få se honom LIVE förren i augusti när skolan börjar. :/

Trixies
0

#7 Ja önskar den var riktig!

Du kan inte ringa killen eller messa lite…ni kanske kan träffas? :)

[hamster-expert]
0

Jag har skrivit till honom på FB och han verkar inte så intresserad.. =(

Men han svarar iaf men då bli det mest aa, ok, dd?

Trixies
0

#9 Okej…tråkigt när killar inte kan visa vad dom egentligen känner :/