Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 7450 ggr
Kisssssik
0

brun av kastanjevatten?

har hört att man blir brun av kastanjevatten utan att det blir fläckigt ?
har någon testat?

har nyss köpt en brun utan sol på åhlens och använt 3 gånger men blir jättefläckig , torkar ut huden och man blir typ orange och det är väldigt dåligt då det är jobbigt att få bort det också ifall man blir fläckig tar det kanske 5 dagar innan färgen försvinner och man vill inte gå ut med fläckar i ansiktet..

så, är det någon som har provat kastanjevatten och kan säga ifall det är värt o köpa det? :P och en viktig sak, försvinner det när man svettas? asså jag tränar boxning, och då svettas man väldigt mycket så undrar ifall det skulle åka bort då… eftersom de åker bort när man tvättar sig

visste inte i vilken grupp jag skulle lägga in detta i

[marion69]
0

Jag använde kastanjevatten som yngre. Den var bra, kladdar inte, men man kan bli lite fläckig av den, så man måste spä på jämt med en fuktig svamp.

Kisssssik
0

#1 men jag går i boxning, och man blir väldigt svettig när man tränar, tror du att färgen skulle försvinna då??

[marion69]
0

Hmm jag minns inte riktigt, men jag tror den sitter kvar rätt bra.

Kisssssik
0

putt :p

är det sant att det är utlöst i alkohol och att det torkar ut huden!? :o

[marion69]
0

I allafall den jag använde för många år sedan, så var det bara rent kastanjevatten. Ingen alkohol i.

Trixies
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Testa brun utan sol (spray) den funkar skitbra för mig och gör det inte fläckigt! Skrattande

ladymiss
0

jag brukar blanda ut mitt kastanjevatten med liiite liiite bodylotion så blir det jämnare :)

www.strangegirlyouknow.blogspot.com

emms
0

Vart kan man köpa kastanjevatten? :) Inte sett det någonstans? :O

Emma

ladymiss
0

#8 Kicks och åhléns, kolla noga där alla brun utan sol produkterna är ;)

www.strangegirlyouknow.blogspot.com

Nali
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Eller så steker man i solen och känner sig helt awesome Cool

Kisssssik
0

#10 fast jag kan ligga i 40 grader i typ 2 timmar utan att få nån färg alls o bara bli lite bränd, skit knääppt :(

[Sophia.]
0

#10 Det tar tid att bli brun. Jag kan sitta i fem minuter och jag har redan fått massvis av färg medans min väninna sitter i fem veckor utan att få minsta lilla förändring så det är olika från person till person men på två timmar blir ingen direkt brun och tänk även på att det är mycket vanligt att man först blir lite bränd och sedan förvandlas det till en tan.

Kisssssik
0

#12 ja jag vet, men jag har riktigt svårt o bli brun. hela vintern gick jag på solarium 3 gånger i veckan och fick bara en jättejättejättelite skillnad. likaså när min familj va i turkiet 3 månader, vi solade i stort sett varje dag hela dagarna och jag blev bara jättelite brun till skillnad från min syster och min mamma som blir bruna jättesnabbt och är mörkare än min naturligt..!

[Sophia.]
0

#13 Vilken otur! Försök att inte sola solarium bortsett från alla de allvarliga skador man kan få av att sola solarium finns det även teorier om att de som solar solarium blir brun svårare på ett naturligt sett.

Gå ut och bada några timmar om dagen så blir du brun dubbelt så fort, helst i salt vatten Flört