Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 2319 ggr
[r8ttor]
0

Nån man kan prat med om allt

Jag skulle vilja ja en som ja skulle kunna prata med allt om. En som man kan prata med, tex smsa, eller kanske msn.

En som vill lyssna på mig å ge mig tips å tvärsom om så klart. 

Ja kan berätta lite om mig själv.

Jag är en tjej som är född 95, mitt störst intresse är epa. En har en volvo som ja köra varje dag. Jag har bytt kompisar ofta, men hur ja än gör så hamnar ja hos några som är halv kriminella. Ja har även lite strul med familjen.

Dom kompisarna ja hade för ungefär en månadsen, alla dom håll på med hach å mariana, å lite tyngre droger. Å nåra ja hade innan dom snodde saker å slåg ner folk.

Så ja har själv blivit indragen i en massa skit.

Sen hade ja en jätte bra killkompis som ja verkligen gillade å han gillade nog mig med. Så han gjorde slut med sin tjej, så ha kunde va med mig. Men sen gjored ja en jätte dum grej. Ja skulle kunna göra vad som helst för att vi ska bli vänner igen. Ja har sagt förlåt jätte många gånger å försökt prata med han, men han säger bara att de är försen. Han sa till mig att de va lika bra att han raderade mitt nummer, å så sa han hej då. Men ja vet att han har mitt nr kvar ialla fall.

Jag har ingen aning i vilken grupp den ska ligga i.

Nali
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Om du vill prata med någon så är du jätte välkommen att snacka med mig. Jag är ungefär i samma ålder som du och känner igen mig väldigt mycket i det du berättar, har även tagit mig ut ur de svåraste situationerna så vill du snacka skicka bara ett pm

[Sara-]
0

Du kan snacka med mig med om du vill, är också 95a och är med om ungefär samma saker som du..

[r8ttor]
0

Tack så jätte mycket :)

Cazzos
0

Jag erbjuder också mitt stöd till dig, bara att skicka ett pm om du behöver prata med någon, jag gör allt för att förstå och stötta. Glad
Jag har själv gått igenom saker men det är mer inom familjen och inte med kompisarna.. men jag är en person man kan prata om allt med! No worries.

Sirocco
0

Jag har aldrig gått igenom sånt här, men man kan ju behöva tips från den andra sidan med! :P Så de e bara o säga tilll!

Kramar / Julia (=

Sirocco
0

Tycker jag är ganska bra på att ge goda råd.

Kramar / Julia (=

[Noriisen]
0

Hej, Du kan gärna prata med mig med. Många tycker att jag är bra på att ge bra råd Skrattande

Jag skickar meddelande till dig på iFokus.

Cassii
0

Hej! Är 95a, och varit med om mycket saker speciellt i sjuan o åttan, men tack vare mina vänner så hjälpte de mig upp. Nu vill jag gör detsamma för många andra, så om det är något. Vad som helst så kan du höra av dig till mig lasnurt@hot.. :) Lär vi känna varandra bättre ger jag gärna mitt nummer med. :) Cassiih95 på skype om du har det. Inne hela tiden på msn/skype/facebook o nås på mobilen dygnet runt. :)

Michiis
0

Du kan gärna snacka med mig också om du vill! :) 
Jag är 94a.
har dock inte varit med om nåt sånt där, men jag är en god lyssnare och är bra på ge goda råd och så är jag snäll^^
ja de är bara adda mig på msn:
michiskaks@hotmail.com
om du vill snacka eller så, jag finns här :)

// Michis

[r8ttor]
0

Tack så jätte mycket :).

Sorry för mitt sega svar men ja har varit på peace and love hela veckan :)