Bråka med ngn man gillar?
OMG vad gjorde jag…
killen jag gillar tog ett sudd och suddade på sin hand . och jag skrev exakt såhär på fb.
Aså jävla töntar vem tar ett sudd och suddar på sin hand tills det blöder???
Ni tror det är coolt äre verkligen coolt att våga skadda sig själv. Jag tycker alla som håller på så är töntar och istället ta en pistol och skjut er själva för att vara coola haha tsss ni är sjuka i huvudet.
då kommenterade han man gör det för att ha kul.
då skrev jag kul att skadda sig själv och känna smärta.?
han ba aa.
då skrev jag okej då vet jag de :P
sen loggade han ut.
jag gjorde så för att jag ville börja snacka med honom lite tjafs. så att han kanske börjar tjafsa emot och sen gilla mig me vad detta rätt? ifall han gillar mig tror ni han hatar mig nu?
ungkärlek :) oroa dig inte gillar han dig så märks det nog 
Sudda han på sin hand så det började blöda? Och han gör det alltså för att det är kul att känna smärta, enligt honom? Låter isåfall som att han behöver hjälp!
För övrigt så tror jag inte riktigt på din taktik, "tjafsa emot och sen gilla mig" Varför skulle han börja gilla dig för att du tjafsar med honom? Att bråka/vara elak för att vissa att man gillar något är för mig något småbarn/unga gör :) Men du kanske inte är så gammal.. Men jag tycker du ska byta taktik!
#2 ''sudda på sin hand så det börjar blöda'' en grej som heter ''bögtestet'' killar kör det i mellanstadiet och ev. i dom yngre klasserna i högstadiet. Man suddar och om det blöder så är man en man och inte en bög, slutar man dock för att det gör ont eller för att det inte ska börja blöda så är man en bög ''bög=rädd''
sjuk lekt, har gjort det själv måste jag erkänna, tyckte inte det gjorde speciellt ont då jag kan ta smärta såg inget kul med det heller men pojkar är väldigt lättroade…
Håller med dig, Byt taktik! även om du är yngre så tror jag alla åldrar förstår ''flört'' oavsett på vilket sätt du väljer att göra det
Gillar han dig kommer du inte "förlorat" honom efter bråkat, det enda kan ju vara att han nu tror att du tycker han är en idiot.
För mig och min kille som jag varit tillsammans med en halv månad ungefär, vi träffades första gången på en träning och då var båda lite skämtsamt dryga mot varandra. När vi träffades 3 år senare var vi väldigt gulliga mot varandra för att på så sätt visa att vi gillar den andra och är intresserade, när vi sedan kände varann tillräckligt bra började vi ju skojgnabbas lite vilket känns väldigt säkret att man vågar koppla av med varandra och inte måste vara romantikens romantiker hela tiden (sånt har jag personligen svårt för). Så ta det lite lugnt med tjafset och försök snacka med honom först, om du vill småtjafsa lite kan du ju liksom skoja på hans "fel" som han FÖRSTÅR att du egentligen gillar. Lycka till :)
Det här med suddet är ett skl "bögtest".
Man suddar på handen för huden försvinner, så det blir öppet. Sen fortsätter man och den som slutar först är "bög".
Den "leken" höll man alltid på med när man var 13-14, det är att visa sig på styva linan inget annat.
Att du skrev så kommer nog inte skrämma bort honom, gillar han dig kommer han tycka det är kul att det finns lite krut i dig 
kan du inte bara be om ursäktf