Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 2029 ggr
regka
0

Dags igen

Den här gången slutade det med en polisanmälan för trakasserier. Min dotter kan inte gå på stan där vi bor utan att få obehagligheter ropade efter sej. Förra veckan var det två killar som skrek "emo fitta" emo hora" emo äckel" & "gå hem å ta livet av dej" efter henne. Nu har vi polisanmält & jag känner att är det "krig" dom vill ha så kom igen bara. Som förälder är man konstant orolig för att det ska hända nåt obehagligt. Min dotter tycker att hela händelsen är otäck men tycker samtidig att hon har rätt att vara den hon vill & är. Hela familjen stöttar henne. Vet nån om det finns någon mer stans man kan vända sej när ens tonåring blir trakasserad &/eller mobbad

Nali
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tyvärr är det mycket omogna tonåringar i dagens samhälle som inte respekterar folks utseende. Vill hon prata med någon så finns BRIS,BUP, Ungdomsmottagningen. Känner du att dom kanske kan göra något mot din dotter så prata med polis om det hela oc se om dom kan hjälpa er

[marion69]
0

Det låter jobbigt för er. Men skönt att hon fortfarande står för den hon är.

Hur gammal är hon?

Känner hon att hon får erat stöd och kärlek och att det räcker för henne, så är det jättebra. Har hon bra vänner att vända sig till också?

lane
0

hur gammal är hon

sare
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

säg till mobarnas föräldrar