Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: sport-och-aktiviteter
Läst 3724 ggr
Sweetienin
0

Vad lyssnar ni på för musik?

Jag vet inte om det redan finns någon sån här tråd, men skapar en ändå.
Musik är en stor del av mitt liv, jag brukar säga att musik är min drog, och spotify är min bästa vän, med klart bäst musiksmak.

Men, vad lyssnar ni medlemmar på för musik egentligen?

För mig blir det mest svensk musik. Typ Oskar Linnros, Hästpojken, Daniel Adams-Ray och Håkan Hellström.
Jag lyssnar också mycket på Timo Räisänen, 3OH!3, The Knife och Regina Spektor =)

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

ShitGoose
0

Jag lyssnar på det mesta…
Typ HIM, 3 doors down, Takida och måånga fler :)

Medarbetare på Sphynx iFokus

hannakb
0

Har en otroligt blandad musikstil och lyssnar på det mesta. Men det jag lyssnar allra mest på är:

Nightwish, Rammstein, Bullet for my valentine, U2 och liiite Kelly Clarkson och Nickelback. Och Pink och lite till :D

Men mestadels rock och metal

BarbieBrownHair
0

Typ allt som går på Mtv :)

[Sniff]
0

Jag lyssnar mest på Di Leva, hans texter är så underbara och det finns alltid någon som passar;) (A) Lyssnar periodvis mycket på radio också:)

[Emmla]
0

Jag lyssnar på väldigt olika musik men bla:

Detektivbyrån

Krafwerk

The shins

The morning benders

Regina spektor

Jesus christ superstar (Musikalen :)

The Beatles

Miss Li

The beach boys

Simon and Garfunkel

Mika

Däremot inget modernt eller sånt som spelas på radio eller MTV

Arkan
0

Den gamla hederliga musiken som aldrig dör!

The Doors
Bob Dylan
Led Zeppelin
The Who
The Rolling Stones
Ozzy

O yada yada.. Ni fattar nog..
Sen lyssnar jag självklart på HIM också.. Måste nämna HIM!

EmmaWq
0

Jag lyssnar verkligen på ALLT, i alla fall i typ alla genrer! Förutom då typ dansband, eller svensk rapmusik :P

Jag gillar främst rock, typ Nickelback, Mustasch, Tenatious D, Foo fighters, Paramore mfl men även lugnare och mer poetisk musik som Regina Spektor, Maria Mena, Coldplay

Även artister som Pink, Norah Jones, Rihanna, Kanye West och olika filmsoundtracks finns med ^

Scubs
0

Musik är även en stol del av mitt liv, då jag är metalhead faller: In Flames , Soilwork , Dark Tranquillity , 1349, Insomnium , Before The Dawn bland annat i smaken. Mer exakt föredrar jag s.k Melodic death metal.  Skrattande

brunette
0

Rihanna

Eminem

Jacco

Taylor Swift

Kniven i hjärtat

Pussycatdolls

De musik bland annat

brunette
0

Kanye West

Micheal Jackson

Lil wayne

Sean paul

Jay sean

Sean kingston

Loveofmylife
0

Jag lyssar på

Breaking Benjamin

Eminem

Seether

Linking park

Papa roach

Och så himla mycket mer!

PandaFish
0

Jag har vanligtvis grymt blandad musiksmak men för tillfället lyssnas det bara på sleaze:P Banden som spelar på högsta volym här hemma är: Crashdïet Hrdcore Superstar Vains Of Jenna Dirty Penny Crazy Lixx osv

Sandra Eriksson, Örebro Läns Kaninhoppare

www.sherlocksgard.weebly.com

Nickel
0

Lyssnar mest på olika remix så att det blir mer 'festmusik' elr vad man kan kalla de. ;)

Sashhi
0

Jag har väldigt varierad musiksmak, men lyssnar mest på metal och annan rockmusik. Även 8-bit. Mainstream musik gillar jag inte alls.

Not your mom, not your milk.

Dodat
0

Väldigt blandat :P

Typ escape the fate, owl city och cradle of filth :P

// Dodat :)

vikber
0

Väldigt mycket rap. Necro, d12 (även alla medlemmarna var för sig), tech n9ne osv osv osv. Även svensk rap typ block44, anton krisitiansson med flera.

Lyssnar även på rock men har inga speciella band eller så som ligger mig extra varmt om hjärtat.

Elektro, trance, dubstep och liknande lyssnas det en del på också. Har även en förkärlek till typ 70-,80- och 90-tals musik i lagom mängd. Blir så himla nostalgi eftersom mina föräldrar (och även jag) har lyssnat vädligt mycket på sådan musik när jag vuxit upp.

Det enda jag egentligen inte lyssnar på är radiomusik, inte för att den är dålig utan för att det blir så jävla uttjatat.

villemo2
0

har egentligen sjukt blanad musiksmak, men just nu är det bara Krunegård och hans olika band genom tiderna (laakso, hets, serenades)

[NoOrdinaryGirl5]
0

Lyssnar på det mesta. Country, rock, punk, rapp, dock inte opera, inte dansband elr metal! =) Just nu lyssnar jag BARA på Chris Medina - What are Words! =) Älskar den låten!

Baby-Blue
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#18 Jag äääälskar också den låten! Lyssnar på den hela tiden!
Men jag älskar också Hollywood undead! De är så bra :) speciellt Pour me, Bottle and a gun och Pimpin ^^

Colourful
0

Har väldigt blandad musiksmak men

Eminem ♥  främst äldre låtar
och Kent ♥, kommer alltid vara mina två favoriter. Säger ju redan ganska mycket om blandad smak..

Annars en hel del annan äldre hip hop och rap, D12 och Tupac blandannat. Coldplay, Green day, Nickelback, The Beatles, Red hot chili peppers.. På senaste tiden en hel del svensk musik också faktiskt som Petter, Veronica Maggio, Oscar Linnroos. Annars allt från folkmusik, counrty till mer mainstream som går på radion, sånt som spelas på fester o så. Dock inte metal, hårdrock, opera, men det mesta annat kan man säga.

Sirocco
0

Diggar denna låten av Ansiktet så jääkla stort!

http://www.youtube.com/watch?v=84fL112rYdY

Annars lyssnar jag på: Justin Nozuka, The Fray, Håkan Hellström, Never shout never, Coldplay mm!

Kramar / Julia (=