Kommer nog aldrig hitta någon..
Kommer nog aldrig hitta en pojkvän!
Blir 17 till hösten, har varit singel hela livet, ingen verkar direkt se mig…
Vet inte hur jag ska hitta någon heller…
Ger upp…
Nu är jag visserligen bara 13, men jag har också varit singel hela livet och mig stör det inte fastän många av mina vänner har haft pojkvänner och så. Den rätte kommer ändå någon ång förr eller senare, det är ingenting man behöver leta efter, utan en dag så står man där och märker att båda är menade för varann!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Det störde mig inte i din ålder heller, har börjat störa mig de senaste månaderna. Börjar känna mig "gammal" även om jag vet att jag inte är det, men det känns ändå hopplöööst…
Det här med kärlek är svårt, och man kan aldrig veta om det händer eller inte.
/ TS
Nepp så är det ju. Och jag kommer säkert ändra mig och kanske känna som du en dag. Men då kan jag kanske se tillbaka på mitt inlägg här och veta att jag tror att man inte behöver leta utan bara vänta! :D
Man ska väl inte leta som en galning, det gör jag inte heller. 
Fattar dock inte hur vissa kan skaffa pojkvän efter pojkvän bara lite hur som helst, relationerna är inte långvariga eller så, men det är ändå något.
Jag är helt, totalt 100% säker på att du en dag finner någon. Men har du den där inställningen så kommer det inte att ske.
Låt bli att leta och försöka hitta någon, vänta helt enkelt. Det kan hända på så många olika sätt, när som helst.
Jag fann min pojkvän på världens lustigaste vis över internet. Idag har vi varit tillsammans i nästan 15 månader, är förlovade, har en hund tillsammans och är snart sambos.
Livet kan ta en helomvändning på ett ögonblick. Ta vara på alla ögonblick, och sluta stirra dig blind på att du inte har haft en pojkvän. Det finns många som inte har haft en pojkvän i din ålder. Du är 17 år, och fortfarande tonåring, du har hela livet framför dig.
Det finns många goda saker att leva för. Fortsätt med det tills det händer.
"Plötsligt händer det" sägs det ju. ;D
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Du är inte ensam jag bli 17 i vinter och har bara haft ett förhålande och det var när jag var liten då man inte fatta vad det var… Man ger upp vet hur det känns blir sviken orkar inte se andras lycka inte ha nåon som man vet älskar en osv…
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
#5 Får väl helt enkelt vänta, men dt är lite konstigt att "det plötsligt" händer, utan att veta det! 
Men den dagen när jag har en pojkvän kommer jag inte alls tycka som nu skulle jag tro, hehe! Man är väl bara tonårig och otålig, haha! Men tack för ditt svar!
Vad underbart att du har hittat din älskade!

#7 så du ska inte känna dig ensam vi är fler som är det även om det inte känns som det :(
#8 Det är lätt att känna ensam, även om det är som du säger: Att man inte är ensam.

#9 Jag vet jag säger det ofta själv och ger upp
#7 Javisst.. och nu ska du inte tro att jag är någon gammal, förståndig kvinna. Jag är också 17, haha. ;)
Men det är verkligen något som sker helt utan att man vet om det. Känslorna kan svälla över för vem som helst, och då är man där.
Som sagt, vänta!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?