Bristningar..
I februari detta år blev jag gravid, gick sedan enda in i Maj innan jag fick missfall..
Gick upp en hel del i vikt under graviditeten, från 56 kg till 63 kg.
Har svårt att få tillbaka min vikt som jag hade innan graviditeten, jag äter rätt och motionerar, men det känns istället som om jag snarare går upp i vikt.
Fick även bristningar på insidan lår och på rumpan/höften, mår dåligt över dem och har inte vågat visa mig i bikini på hela sommaren, eftersom att bristningarna bara blir skarpare och skarpare..
Någon mer tonåring här som också har bristningar?
Hur lång tid tar de innan dom börjar blekna bort?
Känner mig enormt ensam om dem :(
Jag fick bristningar som tonåring också. Känns inte alls roligt, men det är helt naturligt och det bästa man kan göra är att acceptera dom. Stor del av sveriges kvinnor har någon form av bristningar. Försök bli ett med dom ;)
Hur lång tid det tar innan dom bleknar är olika. Kan ta flera år eller några månader.
Försök att inte bry dig, eller kör en sådan bikini som är som ett linne med tillhörande kjol.
Beklagar missfallet :(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har också bristningar och fick dem någon gång när jag var liten och blev överviktig, nu är jag normalviktig men har fortfarande kvar dem och de syns ganska mycket (lika mycket som de alltid gjort..) Man får helt enkelt lära sig att leva med dem, vilket är svårt. Tycker att det är jättejobbigt att vara och bada osv.
#1-2 Tack för svaren, känns genast lite bättre nu när jag vet att det är normalt och att jag inte är ensam =)
Jag har bristningar o är 13
jag har bristningar, Har på låren och fick det precis innan sommaren och tyckte det var jätte fult, men brydde mig inte om dom när jag hade bikini ändå och nu finns intemycket av dom älsta kvar:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag som er andra har också bristningar, och skäms så otroligt över dom..dom värsta sitter på låren och brösten, sen har jag pyttesmå på mina s.k "kärlekshandtag" men det är bara ett litet streck, sen har jag på min överarm på insidan nästan vid armhålan (gäddhänget) typ 
Tack allihopa, känns bättre för mig nu när jag vet att det är vanligt och att jag inte är ensam :)
Är 13 år och jag har också bristningar, både röda och blekta, lite här och var.
Jag är 17 och har bristningar på höfterna och låren, men försöker att inte tänka på dom för mycket :)