Gah, bortskämd unge?
Halo!
Nu är det så att jag snart fyller år. Mamma frågade mig idag vad jag önskade mig, men jag vet inte. Jag har lixom allt jag vill ha för stunden. Nu låter jag bortskämd, visst kanske jag är det men inte alls vad jag tycker, jag får k´jobba mcyket hemma och så. Men i alla fall har ni några bra tips på vad man kan önska sig? :D

Jag ser tyvärr inte så ofta på bio, men presentkort kan man ju önska sig så kan man köpa något själv :D
Vad är du intresserad av?
Presentkort brukar vara roligt, även bara pengar för då kan man köpa det man vill. :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Hej josefins kompis (hihi var tvungen att säga det)
Men hästar, foto, kläder, hundar :D
Ja fast mamma gillar inte när vi önskar oss pengar D:
Visst är en "riktig" present "bäst", men huvudsaken är ju att du ska kunna få/köpa något du verkligen vill ha. Antingen önskar du dig en lite mindre/billigare sak, eller så önskar du dig presentkort/pengar för att kunna lägga till själv och köpa något dyrare som du också verkligen vill ha!
Hellre bara pengar än något du absolut inte önskar dig!
Om du vill önska dig småsaker som kläder/skor osv så kan du ju be din mamma följa med dig på stan och shoppa och ta någon fika som "present" kanske?
Själv önskar jag min en systemkamera nu, som jag får kombinerat i födelsedagspresent/julklapp av min närmsta släkt. Inte så "spännande", men något jag verkligen önskat mig!
Hakuna matata!
haha, vet inte vem du är riktigt men tja!
Men önska dig något till din kamera/en kamera (om du inte har det ellern ågot?
har du egen häst? Isf så något till den?
osv.. :D
Ett presentkort på kanske cyberphoto eller japanphoto eller något? jag veet inte :p
Medarbetare på Djurfoto
Josefin Pehrsons kompis, sanna höhö :D
Jag har en egen kamera och två hästar (a)
Jag funderar på att önska mig lite saker som jag själv ska köpa när pappa åker till USA. Så får han betala dem lixom :D
hur mycket vill du att presenten ska kosta
Jag vet inte, men pappa vägrade köpa ett par ridstövlar till mig för 2000 kr så typ 1000 :)
jaha då kan du önska något för hästen eller?
Ja kanske det, fast jag vet inte vad, höhö
om hästen behöver inget så kan du ju önska dig smink typ foundation eller nåt
Ja, jag sminkar mig inte så mycket men det kan jag ju göra

Höhö!
Ja smart :D
Min äldsta tjej fick en kurs i present. Dykarcertifikat och det tyckte hon var en kanon-present. Nu är hon ute och dyker vid vrak med dykklubben.

#16 Ja en super present! :D
Ett annat tips är typ en upplevelse eller resa, tillsammans med din mamma eller pappa. Då får du ju samtidigt lite kvalitetstid med nån av dom :)
#17 o 18 Ja, hon fick det av sin pappa. Jag har tyvärr inte råd att ge dom lika fina presenter, beräknat i pengar då :)
Ja, dock så kommer vi resa alla till USA nästa år, och jag kommer få en stuga på våran tomt att bo i så jag ser det som en present. :)
#21 Kul med egen liten stuga! Ja, det var verkligen en fin present.
#22 Ja, dock vet jag inte om dem ser de som en present men det gör jag!
Önska dig någon schabrak eller något :) Kanske an matchande huva/Benlindor? :D
Kram Emelie och djuren!<3
J det kan jag ju! :D
Jag önskar mig alltid pengar om jag inte har något särskilt jag vill ha för stunden, så sparar man ihop det något man vill ha senare :)
Om du inte tränar för någon så kan du ju önska dig några ridlektioner? Det är väl som #16 sa, tyckte det va väldigt smart :)
Medarbetare på Djurfoto
orka
#30 Jag har anmält inlägg nr 29
#31 jag gjorde också det :)