Troll
Jag loggade precis in och fick se en massa mejl i min inbox ang. ett troll som skrivit i flera inlägg.
Bilderna har tagits bort automatiskt tack vare att ni tryckt på anmäla-knappen.
Men fortsätt att trycka på ANMÄL och han skriver fler olämpliga inlägg och meddela gärna mig. Jag och mina Medarbetare blockerar sedan.
Tack alla Medarbetare och medlemmar! KRAM
Det var en användare vid namn MrKai om jag inte minns helt fel.
Han la upp väldigt äckliga bilder, b.la. på tidelag.
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Seriöst! Jag hörde att han trollade också på andra sajter. Såna människor har inget liiv, vet inte hur man kan göra såna saker…Jag såg en bild som han la upp, uch vad det var äckligt (fast inte det äckligaste som jag har sett). Det finns jo barn här på sajten :/
Han är tydligen avstängd på hela iFokus nu. Man får fortsätta blocka om han dyker upp igen
2an blockad..
Det här är ju anmälningsbart till polisen med tanke på de grova bilder han lägger ut. Enkelt för polisen att kolla upp vem det är. Ska se vad som görs…
#9 Håller med dig! Lätt att bara kolla upp IP-adressen.
/Matilda
Fick mejl från trollet att han ber om ursäkt och att han inte ska göra om det.
Hmm.. Det var nog för att han läste detta, kanske?
Lite fegt om jag ska vara ärlig. Att inte våga stå för sina handlingar, men ändå fint att han bad om ursäkt.
/Matilda
#13 Tror samma som dig. :/
/Matilda
#15 Kan du inte bete dig så blir du blockad. Onödigt att skriva och be om ursäkt när du fortsätter att spamma med olämpliga inlägg. Sånt vill vi inte ha här.
#16 Den där personen är det bara till att blocka direkt.
Kvittar hur personen än skriver i PM, det den har gjort är oförlåtligt och jag hoppas att synden straffar sig själv. Någon får till slut nog och tar tag i saken!
#18 Dom är medvetna om det som pågår. Har personligen berättat det.
#20 Men varför gör dom ingenting åt det då ?
Jag tycker också att man borde ha bättre säkerhet när man skaffar sig ett konto, så man inte kan skaffa hur många som helst.
#21 Dom stänger av dessa personer så fort dom kan, så visst gör dom något!
Detta nicket är nu borta.
#23 Va bra!
Det är säkert en ung människa som har tråkigt :/
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nicknamnet är borta ja, men epostadressen som man registrerar sig med borde bannas för gott.
Tidsfördriv kanske?
Sen kanske det inte bara är en som skriver? Kanske är två som har brist på saker att göra?
Vem vet…
/Matilda
#29 Då är det bara att fortsätta banna så att de tröttnar på att skapa en ny epostadress.