Sneat
Berätta om nån gång ni sneat när ni använt droger eler druckit alkohol.
Kanske en sak man ofta inte vill minnas men det kan ju vara en bra "prova inte detta" tråd.
Sneat? Vad är det?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sneeea utalas det betona e:et,
Det är att när man tex tagit en drog eller druckit alkohol så går det "snett" Istället för att vara gladoch lullig att man blir illamående, slocknar eller blir våldsam.
Ja! Jag har sneat hehehe När jag var i Polen så rökte jag weed med min kusin och hans kompisar (det var dock jag som frågade om dom har weed), och efter några blas blev jag helt hög asså, det var typ som "orgasm", fast ändå inte. Men dom säger att jag har blivit helt galen, ville slås och gjorde jätte konstiga saker. Jag har några bilder också :D
Ha era knarkvanor för er själva istället och sluta uppmuntra folk att bli lika illa som ni.
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
#5 Va f*n är det med dig? Jag prövade bara en enda gång så säg inte att jag e dålig på något sätt, jag har t o m aldrig druckit alkohol. Asså du, vilken människa….
#5 Det är väl bra att dela med sig till andra så andra slipper samma misstag? Detta är en tråd där man berättar när det har gått SNETT, man uppmuntrar inte någon alltså.
Blir du provocerad av tråden, så är det bara att lämna tråden, och låta de som vill skriva här få skriva. 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Det kanske är så att det blir skillnad på hur man berättar och vinklar det hela. Om tråden ska handla om hur farligt det kan vara, så bör man skriva om det på ett negativt sätt och inte skratta och skriva att det är toppen.
''Sneade'' en gång när jag va sjuk. Gick på smärtstillande (tramadol) och skulle ut och festa. Hade inte tänkt dricka någon alkohol eftersom det inte rekomenderas tillsammans med tramen. Dock så blev det ju så att jag drack alkohol ändå… Dumt gjort, eftersom jag låg och spydde hela kvällen/natten och varje gång jag blundade känndes det som jag trillade ner i ett svart hål (känndes som jag bara föll hela tiden). Mådde skit i några dagar efter det…
Rekemenderas verkilgen inte. Typ det värsta jag varit med om.
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
Jag drack mig full en gång för några år sedan, jag var dock hemma hela tiden (jag var hemma själv) och det slutade inte så bra.
Jag satt på toa och ramlade, slog i huvudet på kanten av elementet och hade ont i flera dagar. Sen när jag lade mig ner i sängen så rullade jag in i väggen och gjorde illa mig på armbågen och pannan…
Fick flera blåmärken faktiskt. Aldrig mer..
har som tur var inte fått någon snedfylla, och droger har jag aldrig testat. dricker aldrig så mycket att jag inte har kontroll över mig själv :)