Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 4431 ggr
CaptainBunchie
0

Vad gillar ni?

Vad gillar ni, hos någon annan? Vad tänder ni på? Alltså om jag är hetero-tjej kanske jag säger att jag gillar killar som är såhär, klär sig såhär, ser ut såhär osv. :) Inget vad ni inte tycker om. Spelar ingen roll hur udda det är, för alla tycker olika. :)

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

CaptainBunchie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kan väl börja då. Är hetero och tjej, haha.

Jag gillar killar…
…som har tandställning. Vet inte varför, men tycker det är sexigt, haha.
…som har blåa, gråa eller gröna ögon.
…i alla längder, även de som är kortare än mig.
…som inte är coolast i gänget.
…som är smarta.
…som har platt mage. :)
…som har en egen stil, som är sig själva.
…som är snälla och kanske hjälpsamma?
…som har medellångt hår, dvs nästan kort till nästan långt. ;)

Kommer väl inte på så mycket mer nu :)

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

OttoIsTheShit
0

jag är väldigt olika :P har vart med det mesta, ingen är den andra lik haha. men älskar verkligen breda axlar, tatueringade killar/tjejer, gärna lite muskler (A) snäll, humor. Å en tjej lr kille med fina ögon är absolut aldrig fel :)

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

JustMySelf
0

Jag är tjej och gillar killar. Jag gillar långa killar, jag är lång och använder klackar och gillar när killar är längre än mig så helst över 180 cm. Min favoritkroppstyp är om han är ganska smal runt midjan och höfterna, med vältränad mage och mycket arm-/axelmuskler ;)

Medellångt hår, bra hy och fina ansiktsdrag, gärna ganska markerade. Bra klädstil tycker jag också är viktigt, så mjukisbyxor och tjocktröja ska han helst undvika :P

Han måste ha bra hygien och jag gillar killar som bryr sig om sitt utseende, tycker inte det är fel med killar som t ex. färgar håret och sånt :)

Personlighetsmässigt gillar jag schyssta killar med mycket humor, han ska vara social och kunna umgås med många olika typer av människor. Han ska tycka om att prata mycket och ha sådär lagom mycket självförtroende, så han är säker i sig själv men ändå inte arrogant eller så :)

[Dominik]
0

Jag tänder nästan på alla snygga tjejer. Med snygga menar jag

- Stora bröst

- Blondiner

-Inga finnar på ansiktet

- Inte för feta, men inte heller föt smala

-Inte manliga

-Rakade

- Snygga kläder

Men personligheten betyder också mycket för mig.

[Lupse]
0

Jag är en tjej och gillar killar som..

- Är snälla och hjälpsamma

- Förstående

- Är sig själva, både personligt och utseendesmässigt

- Långa

- Smarta

- Inte direkt den som alla tjejer vill ha

- Pålitliga

- Inte feta…

- (får gärna ha bruna ögon.. hihi)

[134643]
0

#5 Jag tar allt det du tog, -bruna ögonen.

Sen kan jag ju lägga till att det är det jag vill ha i en tjej ( är bi alltså ) med. Rolig kan jag lägga till också :)

Cazzos
0

Jag gillar långa, smala killar.

Jag är inte smal själv, men det är vad jag gillar hos andra killar. Tror inte att det finns så många långa, smala killar som gillar tjejer som mig men who cares Cool

EDIT: Kläder.. jeans och mjukisbyxor är en viktig del, resten spelar ingen roll Tungan ute

Hårfärg/ögonfärg spelar ingen roll Skrattande

[marion69]
0

Heterokvinna. Jag gillar fina uttrycksfulla eller kanske mystiska ögon. Humor, ödmjukhet, engagerad i sin personlighet. Sen får han gärna se bra ut och ta hand om sig själv och sin kropp.

Cochon
0

Flata här. ^^ Jag gillar feminina tjejer som har spring i benen och har humor. :P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋