Jag letar i mobilen efter nummer ..
Letar i mobilen efter nummer Till dem jag kallar vänner Jag hittar något som jag inte kände igen Men det var nog bara en gammal vän Fortsätter letandet och hittar något bekant Skickar ett sms får tillbaka "jag står vid en brant" Ovetande vem jag skickar till frågar jag var Men får aldrig något svar Söker upp numret på Google Ser sen att det är han som brukar få mig att le Vet inte vad jag ska göra så försöker ringa Får inget svar och börjar springa Springer till första stället jag kommer på Ser honom, men hör bara ett svagt "hejdå" Springer snabbt upp på branten Han står vid kanten, och jag tar honom i handen Säger att jag inte kan leva utan honom Men han tar ett steg närmare kanten och säger "kom" Jag tvekar och frågar "varför gör du det här?" Han säger att "alla i mitt hjärta skär" kände för att slänga upp den, kanske någon som kan säga något om den iaf ? (a)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
.
Medarbetare på Djurfoto
Jag tycker att den är väldigt vacker,kan man säga så om en dådanhär dikt?
jag fick fram en verklighetsbild i den
Tack! Tja, om man kan säga så , det vet jag inte.. men ingen dömer dig ju. :') sanningen är att jag skriver från bilder. Alltså typ, om jag antingen ser en vanlig bild och skriver en händelse utifrån den eller så får jag upp en bild i huvudet och skriver från det. Eller så är det bara något jag själv varit med om, så jag kan inte skriva om jag inte har en bild framför mig :p
Medarbetare på Djurfoto
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag fick en bild i huvudet. Den var superbra!!!! :DD