Skolor reagerar inte.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är sjukt att ingen på skolan ser vad som händer dag in och dag ut.jag menar vi är ändå där flera timmar varje vecka.ändå ser dom inte att Folk blir runtkastade slagna,får kränkande ord efter sig dom mobbas dag in och dag ut och vissa faktiskt fler än vad man tror blir Mobbade av lärare.Det är sjukt.Folk tar livet av sig.läste inne på MiF att det var en tjej som tagit sitt liv pga mobbning.tror att jag och många många fler är lika dom,även om vi aldrig ens sett eller hört dom.vi som är eller blivit anklagaade för saker som inte är sanna.för oss som det gått så långt på att vi inte vill något annat knappt,Ändå så reagerar inte skolorna.inte förens det händer något så hemskt,fast vad gör dom då? rycker på axlarna och tänker men det var ju bara nu typ? dom gör faktiskt inte så mycket mer.Dålig stil är vad det är.Och BUP är dom verkligen så bra som dom låter.jag tror inte det längre.dom har jag tappat hoppet på.det kan jag berätta någon annan gång.En gång då jag känner mig redo och vet att jag klarar det.Utan att bli hulken utan att vilja Dö utan att vilja skada varken mig eller dom..Men dom reagrear inte dom ser inte varken lärare eller rektorer ser.dom som ser vilka är det? Jo det är faktskt BEO men för att komma dit kräfs det en hel del.Det är inte lätt.Inte så lätt som man tror det kräfs vilja envishet och mycket mycket ork för alla dom som mår skit.. Tack för att ni läste även om det var lite osammanhängande.men behövde skriva av mig.
Samma skit i min klass/skola vet inte riktigt vad jag ska göra, ska försöka prata med lärarna efter påsklovet
Det låter verkligen skit! Samma sak hände i min klass inte så länge sedan. En kille har t o m bränt toaletter och skåp!!!! Vi var uppdelade i några små grupper, det är vi fortfarande men jaja, vi alla började umgås med varandra osv.
Det är verkligen dåligt med mobbning :(
Skolor har faktiskt ingen koll, håller med! Jag mådde dåligt, länge. Och skar mig för att få hjälp. Så jag gick runt med skärsår och ärr med linne utan att någon lärare sa något…
Man borde ha nån form av skolvakt i skolorna tycker jag. Det skulle nog vara en trygghet för många.
det finns inga mobbing i min skola men fanns i min förra skola jag försökta att prata med läraren men de brydde sig inte
#3 lol ?
#6 Heh, läste bara rubriken så visste inte att det handlade om mobbning. Jag var för trött xD