Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettom-ifokus-sajten
Läst 2471 ggr
Anonym
1

Fråga

Jag undrar hur det är att hålla i en sajt. Är det svårt? Jobbigt? Tips? Jag funderar på att starta en. Ni har lyckats bra med er. :) Tack för svar.

[marion69]
1

Hej! Själv tycker jag det är jättekul med att vara Sajtvärd. Man bör dock inte har för många, för då kan det bli jobbigt. Man bör nog brinna för ämnet, annars kan man tröttna.

Lycka till! Marion

Anna
2

Jag har varit Sajtvärd sedan jag var 14 (2007) och det är otroligt givande och kul! Självklart mycket ansvar också. Om du har den tid som behövs tycker jag absolut du ska satsa.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Loveradio
0

Jag har nyss startat upp en sajt och tycker att det är jättekul. Men det kräver att man har tid och ork att driva en sajt. Och att man har en passion för ämnet som #1 säger.

Man har ett ansvar för sajten att se till att stämningen är bra och att man håller sajten levande. Dvs. skriver inlägg, svarar på inlägg och uppdaterar med nya intressanta artiklar då och då.

Som #2 säger, har du den tiden som krävs så är det bara att slänga iväg ett mail till killarna bakom iFokus och höra vad dom säger.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Workingdog
0

#2 måste man inte vara myndig för att vara Sajtvärd? ;o eller har jag hört heeelt fel?

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Anna
1

#4 Jo det stämmer. Jag är myndig nu, men killarna bakom iFokus gjorde en bedömning att jag som 14-åring kunde klara av att sköta sajten ändå. Min målsman fick då skriva under avtalen med mig. Jag hade varit Medarbetare på Hästfoto sedan starten och när sajten plötsligt stod utan värd fick jag ta över.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se