Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 4854 ggr
mjuhm
2

Singel vs förhållande?

Vad föredrar ni?

Själv kan jag typ inte ha ett förhållande. ALLA förhållanden känns fel & konstiga, så jag föredrar snigel.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Justsmiile
0

egentligen föredrar jag vara singel eftersom jag har så otroligt höga krav på mig att vara en perfekt flickvän… 
men nu är det så att jag gått och kärat ner mig i en person och han är så otroligt underbar.

fast…. han bor 14 mil ifrån mig och vi hinner bara träffas typ på läger.
nu låter det extremt löjligt.

Fast snackar med honom var dag och han är så lätt. han tycker jag är jätte vacker utan smink (hur man nu kan tycka det), han gillar och snacka med mig och sånt.

förstår likson inte hur någon vill snacka med MIG. men jag är så sjukt glad att han vill det.

Louise Nilsson

Medarbetare på Chinchilla

snaapit.blogg.se

[marion69]
0

Det kommer nog en dag man hittar rätt person, då allt bara känns så rätt. Tycker du gör rätt i att vara singel, man utvecklas mer som person då också.

Jag har ofta upplevt att man inte har lika stort uttrymme att utvecklas i ett förhållande pga man måste kompromissa hela tiden, fast det beror ju också på hur man är som personer.

Arinya
1

Jag tyckte de va jättetråkigt att vara singel… tycker mycket mer om att vara i ett förhållande, fast ibland, om man är varje dag så kan även de bli lite drygt

Anna
0

Förhållande. Helt klart. Kan inte ens föreställa mig att förlora min pojkvän.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Supinesophie
1

Jag har aldrig haft ett förhållande och när jag tänker efter så skulle jag inte villa ha det. Tanken på att jag inte skulle få va ifred i mitt eget hem! Uj nej..

Men sen är det väl skillnad på "ett förhållande" och att vara med nån man verkligen älskar och älskar att vara med..

Anna
0

#5 Håller med om det sista! Älskar man inte personen skulle man aldrig klara att spendera så pass mycket tid med den. Jag och min pojkvän är sambos under några månader i rad och sedan isär pga distans, men ändå har vi aldrig direkt bråkat trots att vi spenderat tre månader på raken tillsammans utan några uppehåll alls, 24h om dygnet.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Sweelin
0

#0 Jag föredrar också sniglar Flört

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Justsmiile
0

#7 hahahhaha!

Louise Nilsson

Medarbetare på Chinchilla

snaapit.blogg.se

mjuhm
0

#7 HAHAHAHHAHAHAH, oj!!!! Tungan ute

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

[Sophieeee]
0

Skulle inte klara mig utan min pojkvän, så absolut förhållande Skrattande

Sweelin
0

#9 Cool

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Snövit112
3

Inga killar inga tårar ;)

JustMySelf
0

Finns för- och nackdelar med båda, så det är svårt att säga vad jag gillar bäst. Men nu har jag ju hittat en kille som jag verkligen gillar, så nu har jag förhållande och trivs med det Glad

Wand
1

Jag föredrar absolut att vara i ett förhållande. Jag och min pojkvän har den 25:e varit tillsammans i 1½ år, och mina känslor för honom är starkare nu än någonsin och jag kan inte tänka mig att ta ett steg utan honom. Jag älskar honom och jag älskar den jag är nu när jag har honom. Att återgå till singellivet skulle jag nog inte orka med, det känns tryggt att veta att man alltid har en person vid sin sida.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Loveofmylife
0

Innan var jag helt för att vara singel men nu vill jag inget annat än att vara med pojken min!

viktoria91
0

Både och, skönt att vara fri som singel att kunna flörta och så. Sen är dte skönt att komma hem till någon. Har iaf kk och några på g, jag trivs!Cool

Geniie
0

Föredrar förhållande men är singel Tungan ute

[hamster-expert]
0

håller med nr 12. förhållanden slutar sällan lyckligt. Fast det beror ju på, om man e 15 är det större risk att den man är ihop med playar/tröttnar´än om man är vuxen. Men det är inte fel, första åren blir ju förhållandena mera på test, alltså man är inte tsm så länge. Men livet är ju självklart till för att testas.

Singel kan ju vara skönt, särskilt för de som gillar att flirta med flera killar/tjejer ;)

men om man är kär vill man ju självklart vara tsm med den personen.