Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 4708 ggr
DjurTjejerna
0

Sex första gånen.

När hadde ni sex förförsta gången?

Var det för ni ville det eller ville ni inte göra killen/tjejen besviken?

vad tyckte ni om det?

Mvh Stephanie

Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus

[Dominik]
0

Jävlar! Du är 12 o redan vill veta såna saker.

Ok, jag var 14, 5 när jag blev av med oskulden :)

DjurTjejerna
1

Ja;)

ok.

Mvh Stephanie

Birke
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Haha vadå redan? Jag var yngre än så när jag först blev nyfiken på sex och liknande och ville veta mer.

[Dominik]
0

#3 Jag trodde att tjejer e typ lite mindre ja, sexuellt intresserade än killar

DjurTjejerna
0

#4 LoL ;)

Mvh Stephanie

Cazzos
0

#4 Haha nä så är det verkligen inte XD

Tjejer är mer diskreta bara.. killar gillar att skryta Flört

[cookies]
0

#6 Haha ja ;) oftast så är det.. Men det är ju individuellt :p

CaptainBunchie
0

Är oskuld så har inte haft, men är liksom 13 så :)

Och Cazzos har helt rätt faktiskt ;) Men som cookies, det är individuellt. :)

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Cazzos
0

#7 Så du menar att du inte skrytit förr?! Cool

[Dominik]
0

hehe jag skryter inte heller om sånt :D

Cazzos
0

Skryta behöver man inte göra, men killar är väldigt öppna när det gäller sex.. Cool

CaptainBunchie
0

#11 - Det menar du inte? Cool Som på en klasstimma en gång. Vår lärare är väldigt snäll och rolig. Vet inte hur, men tror en killes kompis visade killens mobil för läraren då, och så får läraren detta roliga (inget anfallsskratt) skrattet, men gissa vad som fanns på killens mobil då? Haha, blev extremt rörigt förklarat… Fast dom går ju "bara" i 8an, så dom växer väl upp någon gång förhoppningsvis Flört

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

[Dominik]
0

#12 Jag och mina kompisar kollade på porr i datasalen, och vi gör det ibland på olika lektioner och ALLA lärare vet om det :) Var också med i olika konstiga saker o jag skämms inte för det :D

DjurTjejerna
0

xD

Mvh Stephanie

gaabriellaaa
0

#11 även många tjejer är det Glad jag och mina tjejkompisar har inga problem alls att prata om sånt.

[Dominik]
0

Den första gångern var riktigt skum. Vi viste vad vi skulle göra och det var ganska pinsamt också :D Få se hur det blir andra gången.

[cookies]
3

#9 Haha nejdu! Inte jag.. är 16 och fortfarande oskuld Flört

Cazzos
0

#17 Haha, det låter ruskigt roligt för dig Cool

#15 Jo, jag håller med dig! Jag är inte rädd för att prata om sex, jag står för vad jag säger och om man skäms över det så behöver man inte säga något.

Men det jag menar är att "bilden av en kvinna" är att de är lite mer i bakgrunden, inte pratar mycket om sex, medan männen gillar att få uppmärksamhet och gillar att skryta om det och berätta allt möjligt.

Det stämmer förstås inte men du förstår vad jag menar? Skrattande

gaabriellaaa
0

#18, jo du har rätt Glad

Cazzos
0

cookies, inget illa menat med det jag sa, du är inte ensam om att vara oskuld Flört

#19 Nu är det dock mycket starkare kvinnor i världen än förr tycker jag. Skrattande

OttoIsTheShit
0

jag var 15 :)..usch va längesen det kändes xD men hade velat ha sex ett bra tag.å råkade hitta rätt kille. tyckte faktiskt det var så jobbigt.. han var ju ganska erfaren..å nåra år äldre xD

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Achatina
0

18år första ggn.

Känns verkligen inte lönt att hasta på det. Inte heller att göra det med första bästa. I synnerhet inte under alkoholpåverkan.

OttoIsTheShit
0

#22 håller helt med dig :)

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Otario
0

När hade ni sex för första gången?

När jag var 15 år, 2010

Var det för ni ville det eller ville ni inte göra killen/tjejen besviken?

Båda ville, så inga konstigheter där inte :)

Vad tyckte ni om det?

Underbart.

/ Emma

mjuhm
0

Hade kunnat svara på det här om det inte varit så att jag bara börjat gråta.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

gaabriellaaa
0

#25 oj det lät inte speciellt roligt. kramar till dig.

Cazzos
0

#25 Håller med #26, det låter tråkigt för dig vännen Rynkar på näsan

Stora kramar till dig.. stay strong! Glad

loviisa
1

När hade du sex  för första gången?

då jag var 14, nästan 15.

Var det för du ville det eller ville ni inte göra killen/tjejen besviken?

Jag ville det! Var med en kille som jag kände att jag ville göra det med och jag kände mig redo.

vad tyckte du om det?

trodde det skulle vara så mycket skönare och större! folk babblar om att det ska vara med den rätta osv osv, var inget speciellt faktiskt. Var bara mysigt att vara så nära någon man verkligen gilla.

lovisa

Sweetienin
0

Jag hade sex första gången våren 2010, några månader innan jag fyllde femton.
Er diskussion är väldigt intressant. Jag till exempel är väldigt öppen om sex, och med mina närmsta vänner kan jag prata hur mycket som helst om det. :)

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

[aammE]
0

Det var några månader innan jag fyllde 14. Var alkoholpåverkad men det är inget som jag ältar i efterhand, gjort är gjort. Glad

JustMySelf
0

Jag hade precis fyllt 15, och det var med en kille jag inte kände och mest för att han ville det.

Hade inte gjort samma sak idag, nu har jag aldrig sex men en kille jag inte känner och inte förrän jag verkligen vill det :) Men precis som #30 tänker jag att gjort är gjort och man kan inte ändra det i efterhand :P

[Noriisen]
2

jag är 13 oskuld o tänker hålla mig ett ganska långt tag till ! :) ialllafall tills jag är 19 o kanske mer beror på ifall man hittar den rätta

[Wera]
0

Haha va vad är det här, jag tycker att tjejer är mycket mer öppna om sex än killar! Iaf. dom jag känner. Jag och mina vänner pratar helt öppet om allt, i matsalen och bussen kan vi babbla på om massa och folk kan stirraTungan ute Det jag tycker killar snackar mer om är ev. skryt och mycket skämt, de driver ex. Fast det finns ju de killar som öppet snackar om sina ligg med varandra, men sällan om sina seriösa relationer.

Ex. min kille och de flesta av hans vänner pratar aldrig om sex, det är alldeles för privat för dom (de är alla i seriösa relationer). Medan mina killkompisar öppet pratar om sina ligg, men inte så mycket om deras seriösa förhållanden.

Alltså jag var helt ärligt inte nå intresserad av sex för än jag var typ 15?! När jag var 12 var jag fortfarande en barnrumpa Cool

Jag förlora oskulden när jag var 16.5 (nu är jag 18) med min nuvarande pojkvän, så det kändes helt rätt. Men det var smärtsamt haha.

Loveofmylife
0

Jag blev av med oskulden när jag var 2010 16 år. De var med en kille jag verkligen brydde mig om så allt kändes rätt. Upplevede inte att de gjorde ont heller något sådant. Jag kände faktiskt inte särklit mycket - haha Flört. Jag och killen har nu gjort slut men jag ångrar inte de.

[marion69]
0

Jag tror jag var 15 år. Det var nog mer grupptryck. Alla mina vänner hade redan gjort det och jag kände mig utanför och pinsam över att vara oskuld.

Wand
0

#1 Haha, det är väl inget fel med att vilja veta sådant? Jag längtade efter sex när jag var 8. Jag var dock hemskt tidigt utvecklad i både kropp och hjärna, hatade att vara liten och behöva vänta. 

I alla fall så hade jag sex för första gången i början av 2010, alltså snart 2 år sedan. Var 15 år. Jag gjorde det för att jag alltid vetat att jag bara vill få första gången överstökad, och jag var alkoholpåverkad precis som jag alltid ville. Ångrar det inte än, har aldrig gjort någon större grej av just det.

Därefter tog det väl några månader innan jag hade sex igen, inte förrän jag blev tillsammans med han jag är tillsammans med nu.  

Första gången var ganska värdelös, jag var oerfaren och han var riktigt dålig, sedan är det verkligen oerhört jobbigt att vara med någon som man inte har känslor för. Så även om jag och min pojkvän gör slut kommer jag inte vilja ha sex med någon utanför ett förhållande. Aldrig.

Tycker att sexet inte bara är känslan av att ha något i sig liksom, utan hela upplevelsen. Man är med den man älskar, man är så nära varandra som man kan komma, och man delar något fint. Den känslan är det bästa.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?