första kyssen, hjälp
Hej!
Jag har nu träffat en kille ett tag, ett par gånger ensamma.. vi har träffats ute på olika ställen då mina föräldrar är ganska dryga.
Jaja, sist så tog han tag i mig å vi kramades å myste hur länge som helst..
först var de sjukt kallt ute men hans kroppsvärme fick mig galet varm.
Jag gillar honom jätte mkt.
Han kom jätte nära min mun ett antal gånger, men ja backade undan hela tiden. Bara för att han har en tjej å han vet inte vem han vill ha. Nu finns de 2 anledningar t att jag inte kysste honom å den första är för att jag själv kan tänka mig om min kille skulle kyssa någon annan så skulle de vara rätt hemskt. Så tänker mycket på hans flickvän, å varför han vill kyssa mig när han har henne?
Sa de även t honom samtidigt som jag backade undan, fick inge bra svar då.. =/
Och den andra anledning är att jag ALDRIG har kysst någon, inte ens pussat.. jag känner mig ganska seg å är rädd för at göra fel.. :(
Hur ska jag göra?
Kommer inte kyssa honom sålänge han har en annan men undrar ändå hur jag ska göra den dagen jag kysser någon?
Pinsam fråga, men hur gör man?
Förstår om du är nervös, men sätt bara din mun mot han så löser det sig själv ;)
Minns min första kyss, visste inte heller hur man gjorde, men det löste sig :)
För de första, sluta träffa honom!
För de andra, när du väl är mogen så kommer de kännas naturligt.
vad e egentligen poängen med att kyssas ? jag blir aldrig, aldrig, aldrig upphetsad av det ?
Det kommer naturligt :)
Men skulle du verkligen vilja ha en sådan kille? En som faktiskt har bevisat att han kan vara otrogen? Visst ni har inte kysst, men att mysa tycker jag är lite samma sak. Kan han göra så mot sin tjej kan han även göra så mot dig?
Låter ungefär som en kille jag träffade för några år sedan. Han träffade mig och sin tjej samtidigt. Jag träffade honom bara en gång. Så jag håller med om att sluta träffa honom.
Du behöver inte vara orolig man lär sig och kan killen så funkar det. Det blir bara värre om man är orolig. Gör vad du tycker känns bra.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Att kyssa någon för första gången känns ju så klart lite läskigt, men det kommer gå fint. Rent tekniskt är det svårt att förklara hur man gör.
Men sätt läpparna emot hans så kommer det lösa sig. Ta det lugnt bara så kommer det komma naturligt.
tänk på att hans läppar kan vara kladdiga, o han kanske har kysst massa andra tjejer :)
#8 Det är inte så konstigt om man kysst många? Det har många gjort
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
#4 - Yay, en till som tänker som jag på den fronten.
Får jag fråga hur gamla ni är? (Det kan vara så att ni inte är redo på riktigt? Inte fått de rätta känslorna?)
Jag tycker det är helt underbart med rätt person, men absolut inte med någon random på ex. fyllan.
min första kyss kom sig naturligt, slappna av och "följ rytmen" eller vad man ska säga, tänker man för mycket blir det dåligt.
Håller med #5. Det ligger något i det, har man varit otrogen en gång är det mycket möjligt att man är kapabel till att göra det fler gånger. Något att tänka på kanske. Jag tycker inte du bör göra något mer med honom för än att han har bestämt sig vem han "vill vara med". Att leka med två stycken samtidigt är inte schysst. Är han inte beredd på att sälja "sin gamla bil" för att få en ny, är han ingenting att ha
#8 Vem bryr sig?
Man vill inte kyssa snustorra läppar heller 
#11 Jag har mina anledningar till att jag inte gillar det. Är inte oskuld, finner bara inget i att ligga och hångla. Men jag har mina anledningar till det också, som jag inte tänker ta på iFokus av alla ställen. (:
#12 Jag frågade inte om du var oskuld eller inte. Utan jag undrade bara om din ålder ^^