Vad stör du dig på?
Som frågan lyder.. vad stör du dig på?
Jag stör mig t.ex. på folk som skriver eller säger "han" istället för "honom" och "medans" istället för "medan". Det finns ingenting som heter "medans".
Allmän felstavning i den svenska grammatiken och fel "ordblandning".
Lite sjukt att jag stör mig på såna småsaker egentligen..

Jag stör mig på när jag hör eller vet att någon ljuger! Jag brukar ofta störa mig på folk. Hur de pratar eller hur de beter sig. De leder ofta inte till att jag snackar illa om folk men istället till att jag blir väldigt kall och otrevlig emot personen - villket jag själv tycker är en mycket dålig egenskap som jag kämpar hårt med, de går i alla fall framåt.
Annars stör jag mig på småsaker som alla andra! 
men man kan väl inte säga honom i alla sammanhang? det låter ju konstigt om man ska säga Honom spela fotboll när man igentligen säger han spela fotboll eller?
Jag stör mig på folk som dömmer andra och som gillar att vara kaxiga
Jag stör mig på småflickor som gör allt för att vara sexiga och småkillar som skriver att dom är k*ta…
Sk*tungar, gå å lek med hästar istället som normala barn
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
#2 Nepp, man säger inte "Honom spelar fotboll", utan det är "Han spelar fotboll".
Men jag känner många som bytt ut "honom" mot "han" så det blir typ "Gillar du han?".. Det är det jag stör mig så sjukt starkt på.
Eller "Jag gillar han jättemycket", "Pappa var dum mot han"….. osv
#4 jaha nu förstår jag :)
#3 jag är tvungen o fråga haha förlåt om jag ställer sjukt mycket frågor , men vad menar du med småungar? altså i vilken ålder är dom små ? :)
#6 Jadu under 15, men tycker det är så äckligt fel i vilken ålder som helst.
#7 hihi Okej tack för att du svarade 
Man ska bli uppskattat för den man är och inte för att man lägger upp kort där man är halvnaken… Det är äckligt
folk som tror att man är sur för att man inte skriver smilisar!
oooch att man skriver en massa "ju" och "typ" hela tiiden nu för tiden..
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
#10 Stör jag mig också jättemycket på! Att man är sur när man inte använder smiley.
Annars stör jag mig också på att man använder "han" istället för "honom". Eller "hon" istället för "henne.
SÄRSKRIVNINGAR blir jag tokig på! Och folk som inte använder stor bokstav, punkt, kommatecken rätt. Och inte kan stava. (om dom inte har dyslexi vill säga).
Sen finns det en miljon saker till jag stör mig på. Men då kommer detta inlägg bli lite långt 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Stör mig på:
- folk som inte håller upp dörren när man går precis efter dem
- folk som trängs genom kön istället för att gå runt till andra sidan
- när folk inte lägger den där grejen mellan mina och den personens varor på rullbandet
- när folk börjar ställa frågor innan man ens har pratat klart
Det var det jag kom på nu, finns säkert mer som jag stör mig på haha. :P
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg

Stör mig också på att folk skriver han istället för honom.
Stör mig även på folk som skrev ex "jag gillar med honom" "Jag har med en sån säng"
Jag klarar inte av att läsa en sådan mening utan att typ explodera :p
Sen stör jag mig på småungar ( då menar jag typ 5-7,8 års åldern) som ALLTID ska fråga om dom får klappa hundarna, och trots att jag aldrig någonsin säger ja ( mina är osäkra vid småbarn, och när det kommer 10 st som springer fram och slänger sig över ( de lyssnar inte när jag säger att de ska ta det lugnt) så gör det inte saken bättre) så frågar de ändå varenda gång. Jag har nog aldrig sagt ja faktiskt.. Varför inte ge upp? :P
#13 ja det där stör jag mig oxåå på det händer alltid att barn kommer springandes o klappar ..
Stör mig på personer som skryter om att de klär/sminkar sig "annorlunda" och säger att de är de enda som har ovanliga kläder och inte bryr sig om vad andra tycker…
Stör mig också grymt mycket på att om nån gillar SD så ska det snackas om den personen om att den är knäpp osv… Lite så är det där jag bor iallafall.
Det var det jag kom på nu, kanske återkommer hehhe 
Min lillebror säger alltid han och hon istället för honom och henne. Jag rättar alltid och då blir han sur. Men jag tycker med att det är irriterande.
Människor som tränger sig förbi i busskön. Händer alltför ofta. Ännu oftare om hunden är med. Känns som om dem tänker att hon har hunden med då kan hon gå in sist.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
busskön och tågköer har jag inga problem med, alla vill in.. man kommer in förr eller senare, skit samma . tänker jag!
men stör mig också på det där med hon och han, henne och honom. Jag kan vara slarvig med det, men jag tänker inte på det så. Men när jag snackade med en kompis i min förra klass, hon sa typ alltid "gillar du han?" han, hon .. aldrig Honom eller Henne! ..
nu kom jag på en till sak jag stör mig på (stör mig på mycket) ..
Alla dessa människor som har något emot justin bieber, visst. man får ogilla en artist, alla har inte samma musiksmak osv. Men att HATA en artist, att skriva en massa frågor på facebook typ "Justin Bieber VS En toarulle", vad finns det för mening? Toarullen får ändå mer röster än justin bieber, jag fattar inte och jag blir irriterad som f'n. Jag är själv inget JB fan, och så är det.. men jag hatar honom inte, han gör det som måånga andra artister gör, Sjunger! Gör det som han tycker är roligt och det finns sååå många som uppskattar det.. var ligger problemet?
hehe, ska inte stå upp mot någon sådär. men det där gör mig riktigt förbannad om jag ska vara ärlig, :o
Medarbetare på Djurfoto
#17 Stör mig också på det där med JB! Även om man ogillar musiken så fattar jag inte hur man kan hata artister personligen.
Jag stör mig på folk som inte kan prata svenska, pundare, olika folkgrupper, folk som försöker vara häftiga, snygga bitchar som är jäkligt taskiga, äckliga lärare, och framför allt invandrare som inte kan uppföra sig på rätt sätt!

Jag stör mig på när det ska handla om någon som t.ex fyller 18 år i tidningen och så står det hur otroligt lyckad den här personen är åh och personen pluggar för att bli marinbiolog (eller nått annat högutbildat) och personens liv är helt sagolikt för den här personen tycker bäst om att umgås med sin familj och sina vänner, just nu ska hon/han skaffa körkort, favoritmaten är grillad kyckling med potatis, kan med 3 ord beskrivas som glad, lycklig, utåtriktad osv, osv…
Som om någon skulle bry sig om vad personens favoriträtt är? Ja, jag är själv ganska misslyckad och längtar tills den dagen då det står om någon som misslyckats i varenda skola den gått i, är ett psykfall, har inga vänner, blev mobbad i skolan, har endast en förälder, kommer säkert aldrig få leva ett normalt liv på grund av sitt mentala tillstånd, är anorektiker, men som inte bryr sig om vad andra tycker om den för det…
Fattar inte varför varenda person det skrivs om måste vara så jäkla lyckad. Menar inte att det är fel att va lyckad men att man verkligen måste trycka upp det i andras ansikten bredvid dödsannonserna? Bara för att föräldrar ska kunna skryta om sina duktiga barn!?!
Jag antar att jag bara är så fruktansvärt less på att påminnas om det jag aldrig kommer att kunna bli hos andra runtomkring mig men med tanke på hur duktiga alla andra tydligen är i tidningen så skulle jag aldrig våga skriva något om mig till den såvida det inte va anonymt.
Förstår inte mig på er som stör sig på stavfel? Jaja bättre det än mitt antar jag :P
jag stör mig endast på folk som har fördomar och är rasistiska mot andra som är annorlunda än "de".. The end.
Make Pasta not War, Vee~
Stör mig på många saker men speciellt människor som vägrar ge upp fast dom har fel, och fortsätter att tjaffsa för att på något sätt få rätt … haha så patetiskt.
Kommer säkert skriva många fler inlägg här om vad jag stör mig på men det var dethär jag kom på just nu 
Jag stör mig på folk som vänder kappan efter vinden. Alltså när någon tycker en sak, och så tycker inte kompisen det. Och då måste den första självklart säga: ehh jag skojade bara eller mm aa så tycker jag också. Men det är bara början, det kan bli ännu värre!
Som om en person är normalt populär, och så har den två väldigt bra kompisar. Sedan blir den första personen mindre populär eller ovänn med några. Och då sviker de två "väldigt bra polarna" sin kompis och går till de som personen är ovänn med bara för att de är populärare och ligger högre upp i hierarkin just då. Och så kan de kompisarna tom börja snacka skit om den personen för att de tror att de kmr ligga bättre till genom att göra så.
Det är så sjukt fegt!
Jag håller med #21!
Stör mig extremt mkt på när folk skriver eller säger tex åh jag får inte göra det,cutcutcut och när folk säger eller skriver brb självmord
haallåååå vakna till liv och sätt båda fötterna på jorden.

Stör mig även på dom som hatar Harry Styles ( One Direction ) bara för att hans röst sprack på ett framträdande, han sökte på Harry Shit och fick läsa massor med hatsaker om honom och att han fekjgrät för att få uppmärksamhet osv.. SÅNNA MÄNNISKOR stör jag mig oerhört mycket på!
Håller med Moalinn.
Varför ska man hata Justin Bieber? När jag frågade vissa varför dom tycker som dom gör så sa dom bara "Han är gay" eller "Han suger" t.ex.
En tonåring som är framgångsrik och gör det han älskar.. varför är det något man ska hata?
Hatar man JB för att man själv inte får lika mycket uppmärksamhet?
Jag är inget stort JB-fan, men vissa av hans låtar är bra.
Han har inte gjort något fel men ändå så hatar folk honom. Han följer bara sin dröm, herregud..
Jag stör mig på sånna som säger att dem är tjocka, men egentligen så är dem pinnsmala!Det är så himla störigt och irriterande!
Jag stör mig på dem som tjafsar och argumenterar utan fakta och ska bannerligen ha rätt ändå.
Jag stör mig på människor som är lite sådär halv ignoranta. Man startar en konversation och berättar en story och så helt plötsligt blir de ofokuserade och kollar på något annat. Det behöver inte vara just en berättelse det kan också vara när jag ställer frågor och så får man inget svar.
#28 Jag med! Känner mig sjukt förolämpad när smala människor i min omgivning håller på. Speciellt när jag nu själv är överviktig.
Brukar inte göra något annat än att hålla med och säga "Ja fy fan vad tjock du är". Blir så sur.. 

#31 håller med dig till fullo! Man känner sig så nedtryckt på något sätt ändå. Typ jaha, om du är tjock då måste ju jag vara skit fet!
Mina kompisar håller på så och dom är skitsmala, det känns typ, eeh ja precis.. då är ju jag skit fet isåfall.. Tack.. Typ
#32 Om dom håller på så, säg bara "du är så fet att jag mår illa" så kanske dom håller tyst.
Men sen beror det på hur bra man känner personen. Man vet aldrig, den kanske mår sämre utav en sådan kommentar och utvecklar självskadebeteende, ätstörningar etc.
Men när jag hör folk som håller på så bryr jag mig inte vad som händer, är för sur för att bry mig om konsekvenserna av vad jag säger till en smal person som gnäller att den är tjock, så jag kan slänga ur mig "ja du är riktigt fet" utan att ångra mig/be om förlåtelse (vissa känner sig taskiga dvs och säger förlåt).
#31 ha, ja precis man ska bara hålla med dem och säga "ja du är faktiskt tjock", så står dem säkert där och ser helt chockade ut, haha xD
Det finns en i min klass som håller på sådär, och en gång så sa min kompis till henne: ja, du är faktiskt tjock. Och hon bara började skratta..xP ( hon var säkert inte beredd på att ngn skulle säga det för alla bara "Nää, du är inte tjock, du är ju jättesmal gumman") Typ sådär..
#34 Ja precis 
Smala personer som säger sånt söker bara uppmärksamhet.
Personer med ätstörningar är oftast isolerade och pratar inte om det..
Det klassiska "Jag är så fet". Visst, om man tycker det så är det ju tråkigt men gå inte runt och tjata om det varenda dag.
Har ett par tjejer i klassen som säger "Åhh jag är så fet, jag måste börja banta och gymma". De har sagt så i säkert ett år.
Blir inte precis egoboost när en av dem som väger ca 40kg och sitter bredvid mig och några andra, och säger "Jag är fet", så väger vi andra runt 60kg..
Det andra är när folk säger "Jag skärde mig" eller "Jag har skärt mig". Om någon i klassen säger det så bokstavligen ryter jag åt de.. :(
/Jennifer
♥ http://jennuts.blogspot.se ♥
Jag är smal, väldigt smal och jag måste faktiskt hålla med er angående dem som säger att dom är tjocka. Urlöjligt. Vill endast att folk ska säga "nej men gumman du är så fin och så smal!" Haha… Jag har alltid dock sagt "jag vill gå upp i vikt" Skäms över min smalhet och ser dum ut i kläder
- När jag cyklar och det är motvind
- Folk som slickar röv
- Folk som klagar på småsaker och på sina små problem, Call Dr. Phil anyone?
- Foilk som inte blinkar
- Folk som alltid ska ta hand om de som mår dåligt. Som alltid ska prata med folk om deras problem och när det har hänt något. Visst kan man göra det ibland men om man alltid ska göra det med Alla och nästan locka ut det är fan skitstörande
- Folk som skriver på facebook att de dricker och typ tycker det är coolt. Visst, att man skriver "Utgång med poarna" el liknande stör jag mig inte alls på men när de börjar dra historier om vad som hänt och typ "jag är så full" får mig att vilja slå dem i huvudet. Samma sak om man läser lite större bloggar och de skriver om hur GAAALEN deras kväll var. I - Dont - Care
Men värst av allt är nog: När någon blivit tagen av polisen av fylleri eller misstankar om narkotika och skryter om det genom att lägga uppen tidningsartikel om det och skriver "Hahaha, vilken jävla kväll igår. Blev tagen av polisen. Geeeeleeeeet"
Haha förlåt men jag måste få vara lite käftig! För varje gång jag ser tråden "Vad stör du dig på?" Så svarar jag alltid för mig själv "dig" haha… Nu är det sagt! Och det är inte riktat mot någon ^^
Dig 
Jag stör mig på när en del alltid ska säga "hons" istället för "hennes!
Jag stör mig på när mina föräldrar säger "rörmakare" istället för "rörmokare".
Jag stör mig på folk som säger "jag älskar dig" ett par veckor efter att man blivit tsm och särskilt när man strax därpå ändå gör slut (då älskar man inte varandra).
Jag stör mig på folk som flyttar in till ett land och inte kan uppföra sig som folket i det landet, eller som säger skitsaker om det landet man bor i. Ex. "åh jävla svennar" "jävla fitt sverige" - Särskilt när man flyttar hit för att få skydd ifrån sitt krigsland (eller fattiga land), för att få en bra uppväxt, bättre skolgång eller som lever på landets skattepengar. Flytta här ifrån, du behöver inte bo här om du inte tycker om landet eller folket.
Jag stör mig på folk som har fördomar om personer dom inte känner - få en egen uppfattning först.
Jag stör mig även på barn som försöker växa upp och bli 18 fast än att dom bara är 11-13 år. Var barn så länge du kan, lek med dina kompisar, spela data, håll på med hästar, djur, cykla, spela kort! Inte gå på fest, supa, röka, ha sex, hångla och massa sånt, det hinner man ändå att göra senare.
Jag stör mig på folk som har skit smala ögonbryn!! Åh sådant irriterar mig, vrf ska folk noppa bort sina ögonbryn? Det är fint med ögonbryn! Man ser äldre och mognare ut med "kraftigare" ögonbryn, än smala streck.
Jag stör mig även på folk som rakar sina ögonbryn - man noppar!
#19 Men hur kan man störa sig på folk som inte kan ditt språk? Tänk om alla skulle störa sig på sånna som inte talar ens språk? Då skulle man inte trivas som turist ju! Eller som nyinflyttad till ett annat land…
#17 Håller med. Det beror nog mest på avundsjuka, folk stör sig på att han har lyckats i sådan ung ålder (ex. att många tjejer tycker om honom, att han ser bra ut m.m.)
Jag stör mig på folk som stavar fel, särskriver och sätter de och dem fel.
Sedan stör jag mig mest bara på mig själv och nazistiska och rasistiska åsikter.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Jag är rätt lättirriterad på vissa människor, som t.ex min ena vän. Hon ska ha A (för dem som inte vet: 'nya' betyget för MVG)i alla ämnen, och när jag har t.ex "Når målen med marginal" på mina omdömen - vilket hon inte har - så blir hon smått sur. Och det irriterar jag mig oerhört på. Hon framhäver sig som den 'bästa' i hela världen.
En annan sak, som typ också tillhör irritation emot olika människor, är en klasskompis som alltid trott att hon ska kunna allt. Hon och jag fick 'praktisera' i skolans matsal i årskurs 7 och då satt hon och jag och hade lite rast. Då sa hon plötsligt "Alltså, jag är ju alltid den som alla tjejer går efter. Har inte jag det ena, ska inte dem ha. Jag är typ den som vågar göra saker i klassen" .. Då fick jag upp tanken "Egoist..?".
Det finns massor med saker jag stör mig på. men främst personer som tror dom har rätt att vara bitchiga var och varannan dag "eftersom dom känner sig lite bitchiga idag". ena dagen får man massa okomplimanger så man blir på dåligt humör, nästa är man plötsligt jättebra kompisar och får massor med komplimanger. vist man får vara arg och sur ibland, men inte varannan dag, då kan man ju förvarna så behöver man inte träffas den dagen just kanske?
Sen stör jag mig på dialekter, Har inga problem att umgås och prata med någon som har en annorlunda dialekt men när man hör någon i bussen eller i stan, det låter bara så fel, haha:P
Och på sånna som kollar snett på en men frågar(vad glor du på" eller liknande, hmm… vem var det som kolla på vem först igentligen. Vissa gör allt för att få bråka lite
Dom tre sakerna jag tror jag stör mig mäst på:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag glömde en sak!
Folk som tar åt sig äran för saker som andra människor har gjort. Det händer mig hela tiden. Jag visar en kompis vart man hittar penslar till photoshop.
Genast vet hela klassen vart man kan hitta penslar och så ger de cred åt min kompis för att hon är så 'smart' och vet vart det finns… USCH.
Men sedan är ju jag en sådan person som man vill ha mycket mycket uppmärksamhet för mina digitala målningar/konstverk.
En annan sak jag stör mig på är människor som inte säger något, som bara går efter än i skolan och sitter och lyssnar på ens privata samtal. Sådana som helt plötsligt kan sitt och asgarva åt någonting privat och som vägrar berätta något alls om sig själv. Sådana som hänger efter och antar att man ska vara i samma grupp i varje gruppövning. Jag tål verklgien inte människor som inte tar för sig och som äter skit varje dag.
#44 Jag är verkligen en sån som gärna sitter och skrattar åt mina egna tankar 
#45 jo alla skrattar väl åt sig själv ibland. Men om man redan är en udda person som aldrig pratar och bara sitetr tyst och hänger efter andra så blir det bara mer creepy än vad det redan är.
#46 haha kanske är sant!
#44 Håller med om det sistnämnda (och det andra). Vet flera som tror att dom är kompis med ens "umgängesgrupp" och bara hänger med, fast än man inte tycker om dom, inte pratar med dom särskilt mycket, skrattar åt dom eller tycker att dom är "konstig". Man känner väl om en grupp eller person inte vill ha med en. Jag går hellre ensam än att följa med ett gäng bara så där.
#48 ja precis. jag skulle också hellre gå ensam.
Jag stör mig också på människor, eller till exempel elever i min skola, som är så fega, som inte säger ett skit, går runt och är allmänt tysta och mesiga.
Visst kanske man är blyg men det är speciellt 1 kille som går i en musik och drama-klass och han säger inte ETT SKIT. Vad som än händer så står han där bara och tittar. Han säger ingenting och han är så feg.
Det jag stör mig på är att han (och andra som är som honom) bara är där och gör absolut ingenting. Han är så mesig och feg. Jag hatar det när någon bara går runt lite efterblivet och bara är där.
Alla är olika, jag vet, men människan säger ju ingenting, vad som än händer..
han kanske har någon sjukdom som gör honom sån?
inte snällt att döma någon sådär.
vet inte vad jag tycker om den här tråden längre, men alla har väl sina åsikter
Jag stör mig på folk som stör sig på folk som inte beteer sig normalt och kanske är extremt tysta! :)
Medarbetare på Djurfoto
#51.. Klart man är som man är.
Men jag har svårt att acceptera någon som jag inte vet så mycket om.. speciellt när denna person är så nära inpå och vet allting om mig.
Om jag inte vet så mycket om en person som jag aldrig umgås med.. då är det ok.. För min del i alla fall..
#51 you hit the nail. Tycker också nu att denna tråd börjar skena iväg åt fel håll. En liten osäker stämmning o så börjar gro här.
jag menar, hakuna matata= inga bekymmer. Livet går bättre om man inte stannar upp och stör sig på saker o ting~ :D
Make Pasta not War, Vee~
#51 Nu är det ju inte fråga om vad man avskyr eller ogillar, utan vad man stör sig på. Får man inte störa sig på en persons beteende bara för att han kanske har en sjukdom eller fobi?
Jag stör mig på personer med downs syndrome just för att de är svåra att prata med och gör mig illa till mods, jag tycker inte att det är något fel med att störa sig på vissa beteenden oavsett vad de orsakas av. Jag har inget emot personer med downs syndrome, de är jättetrevliga personer oftast, men jag stör mig ändå på vissa egenskaper som det för med sig.
Och det tycker jag att man får tycka.
Jag stör mig också på personer som är så blyga/tysta att man nästan får magknip av ångest. Det är väl inget fel med det?
sa inte att det va något fel, sa bara det jag tyckte .. som ni andra i tråden, det jag stör mig på :)
Medarbetare på Djurfoto
#55 Nej, du sade att det inte är snällt att döma någon sådär, och hon dömde ju ingen, utan sade vad hon störde sig på.
hon dömde visst någon, det hon skrev va riktat till en speciell person. hade hon skrivit heeelt annorlunda hade jag inte reagerat så som jag gjort, men när man riktar så så dömmer man någon, om jag skulle skriva att jag stör mig på en tjej här på iFokus, på tonåringar.ifokus faktiskt, för hon är så jobbig för hon skriver i ALLA trådar, det tycker inte jag är snällt för det riktar sig åt en speciell person.. sorry, men jag tycker så. Lägg ner diskussionen, jag sa ju också bara vad jag tyckte.
Och wand, ditt sätt att skriva på när du skrev om down syndrom tycker jag är okej. Du riktade dig inte åt en speciell person utan sa vad du tyckte om sjukdommen, det är annorlunda.
Medarbetare på Djurfoto
Någon person som bara går runt och är tyst kanske har det riktigt svårt hemma, om ni bara går runt och stör sig på en person som kanske mår dåligt och är tyst, så är det väl klart att han/hon förblir tyst?
#50 Du verkar väldigt hatisk och tycker att han är efterbliven, lågt enligt mig om du inte ens har tagit dig i akt och lärt känna personen. Hade nog också varit tyst om alla är så fördomsfulla.
Prova va trevliga istället?
Stör mig på folk som kallar andra personer för saker utan bättre vetskap, hånar och kränker andra.
words!
precis det jag menar, om man går runt och stör sig på folk som är tysta lär dom förbli tysta om man inte snackar med dom!
Erfarenhet här då va.. jag vet hur det är, därför jag reagerade.
Medarbetare på Djurfoto
#57 Jag riktar det mot alla som beter sig på det sättet, för att jag har träffat på flera. Nämnde bara 1 person som jag träffar på varje dag.
Och jag har pratat med den här människan flera gånger förut, utan att vi blivit kompisar då men sånt vanligt everyday-talk som jag har med alla människor i min omgivning, mina kompisar har också sagt några enstaka meningar och han brukar vara med några killar (sällan dock) från min klass som är väldigt självsäkra och har mycket självförtroende.
Vi tycker bara att det är bra för att han själv kan få lite mer självförtroende och inte bara stå där och glo.
#58 Det finns inga "ni" som stör sig på honom. Jag är den enda av mina kompisar som sagt att jag stör mig på att han har brist på självförtroende och gör ingenting.
Jag har för övrigt inte sagt att jag tycker att han är efterbliven. Han beter sig efterblivet och det är inte samma sak.
Och du säger ju själv att jag verkar väldigt hatisk, dömer du inte mig då också, utan att känna mig som person?
Jag antar att du gör samma sak mot mig, dömer mig, som jag gör mot personen i min skola och andra människor som jag anser har lågt självförtroende.
Det är som du skriver, kallar personer för saker utan bättre vetskap.
#60 Du verkar hatisk.
Men jag kallar inte folk för mesar och efterblivna. Du borde tänka på ditt språk eftersom detta är ett forum.
"Jag har för övrigt inte sagt att jag tycker att du är hatisk. Du beter dig hatiskt och det är inte samma sak."
#61 Ja, och nu när jag skrev mitt senaste inlägg om vad jag stör mig på så sa jag att "Han är mesig och feg", men då ursäktar jag mig istället och säger nu att han verkar mesig och feg.
Jag har ju själv snackat med honom flera gånger förut och när man väl lär känna honom så tror jag inte att han är knäpptyst som han annars är.
Jag stör mej väldigt mycket på yngre "pojkar och flickor" som röker 1999-1995 ex. Dom vill bara ha uppmärksamhet av äldre men det lär dom inte få. Vissa killar som har åldern inne tycker att det är så omoget av yngre att hålla på så. Jag blir själv irriterad…. Jag har själv prövat på att röka men det är nånting jag inte vill hålla på med för att det är äckligt och man förstör sej själv helt enkelt. Usch!usch!usch!
Ursäkta om jag skriver "mej" istället för mig, men tyvärr är jag van vid att skriva så och har för en längre tid aldrig skrivit mig. :P

Behåll en godstäming här i denna tråden, inte lönt att skapa en obekväm stäming.
Kramar loveofmylife
Kom på lite mer som jag stör mig på:
- cyklister som inte har en ringklocka och verkar tro att jag har ögon i nacken
- personer som alltid ska påpeka ens längd, som om jag själv inte vet hur lång jag är -_-
- folk som verkar tycka att det är fel att vara tyst
- folk som inte verkar veta hur bra In-ear hörlurar är och istället har sina öronsnäckor där musiken hörs ut till alla som är i närheten
- folk som sitter och pratar alldeles för högt på tåg/buss
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Jag stör mig på folk som kränker andra för att få sig själv att känna sig bättre.
Stör mig på unga flickor som är dränkt i smink.
Stör mig på killar som inte kan vara känsliga och sårbara pga att det är "gay" enligt dom.
Det jag stör mig mest på är att vi människor ska nästan alltid bry sig om vad alla andra tycker istället för att bara vara sig själv! :)
Jag har tyvärr inte orkar plöja igenom hela tråden så jag vet inte vad som nämnts, men jaja.
* Män i tighta, randiga långarmade tröjor
* Folk som säger "endåN" och "ossådosså" istället för "endå" och "och så då så"
* När folk skriver "ok" till en
* Svenska tonårskillar som snackar som utlänningar för att vara coola, det är inte coolt.
* Folk som skriver såhär till exempel: Jag Gillar Att Vara Inne På Ifokus
* När folk i filmer ALLTID kastar sig på marken sekunden innan bomben sprängs. Jag stör mig också oändligt på när de vaknar fullsminkade med välborstat hår och perfekt hy.
* Folk med ordspråket "Lev varje dag som om den vore din sista", då skulle man ju leva i dödsångest varenda satans dag?
* I Forex-bank-reklam-saken då de alltid avslutar med "Ja… lite så tänker vi!"
* På facebook när folk skriver till exempel "Mmmmmm va gott de ska bli med köttbullar och pulvermos!!!", vem bryr sig egentligen om vad de ska äta?
* Folk som påpekar att de stör sig på rasism, vem gör inte det?
* Orden "mäktig" "majonäs", "grejsimojs" och "rackare"
* När folk säger i omklädningsrum ungefär såhär "Min mamma säger typ att jag är underviktig, ofta? Är jag det?" med lika stolt röst som om de vunnit nobelpriset.
* När folk som redan sett en film tittar på samma film med dig som inte har sett den och under hela filmen slänger ur sig kommentarer som "Kolla! Nu blir det kul… vänta…. vänta, HÄR!"
* Att jag stör mig på saker och bara måste skriva ner ALLA saker som jag stör mig på är oändligt störigt, och att jag använt ordet "störigt" tre gånger i en mening, nu fyra gånger.
Listan kan göras lång…
Förlåt för att jag nog skrev en del, men det var skönt att få utlopp för alla störigheter! :)
Josse
Jag stör mig på mitt öga!
stör mig på ..
När man har planerat att göra en sak med en kompis , riktigt länge, asså.. ett bestämt datum, och dagen innan så nekar kompisen och säger att hon har andra planer.. Man bah, DRAAAA!
jag blir så arg ):
Medarbetare på Djurfoto
#70 Åh jag vet hur dt känns… :(
jag är med om det allt för ofta, idag har jag verkligen laddat allt för att orka med en dag imorgon.. men fn heller.
Morr! ):
Medarbetare på Djurfoto
#72 Tråkigt för dig :(
- Stör mig på människor som sitter och skrattar hånfullt och snackar skit om en person de ser t.ex på bussen bara för att personen ser annorlunda ut eller kanske har någon sjukdom eller liknande.
- Småbarn som tror att de är SÅÅÅÅÅ vuxna.
- Folk som pratar jättehögt på bussen… Det åker andra med bussen också, visa lite respekt kanske?
Detta är bara en del av vad jag stör mig på, men jag tänkte berätta de tre sakerna jag stört mig mest på IDAG!
//Elin
#74 Stör jag mig också mycket på! När någon som ser annorlunda ut går på stan så ska alltid alla andra kommentera att denne ser rolig ut och håna denna person. Jag blir så leds på det! Typ jag tänker varje gång jag ser en person som ser lite annorlunda ut "jaha, dags att få höra kommentarer av dem andra nu då…" 2 sek senare "Men gud kolla henne!! Fan vad fult!!"
Skäms över det eftersom dom gör det så öppet, jag är en sådan som aldrig pratar illa om folk eller så eftersom jag själv vet att jag skulle må dåligt av det.
Det jag även stör sig på är dem som alltid ska snacka skit om varandra bland mina vänner! Hela tiden! Och jag är den som alltid måste lyssna på klagomålet!
Haha ^^ Stör mig på människor som stör sig på saker dom inte har rätt att störa sig på! nej nej.. tare lungt, inget negativt om er.. nej nej..absolut inte…
Mind asks the questions, heart has the answers!
#76 Som vad tillexempel?
Orättvisor av olika slag.
Stör mig enormt på folk som lägger sig i saker de inte har ett skit att göra med.
alla har varsin dator i min skola och när lektionen börjar så fortsätter vissa att spela och sånt! Fast lärarna säger-lägg ner locket nu. Så fortsätter dom ändå! Så har det varit i snart 2 år nu.. Åh kan dom inte bara lyssna vi är ju i skolan för att lära oss nåt,inte för att spela spel!!
Sjukt störande!
Stör mig på personer som säger "seröst sluta" eller "asså allvarligt" när dom stör sig på nån liten sak som man gör typ.. :/ jättestörande speciellt för sånna som är lättirreterade. Och tykna personer :/
stör på mig på folk som lägger sig i fara för sig själv och för andra i trafiken. Speciellt nu skall förstås ungdomar ta risken med sina bilar och slira på de hala vägarna när det är -1/0 grader ute. >_>
Alltid ser man en bil med ungdomar som håller på att leka tuff på en hal väg. Det skrämmer verkligen upp mig. Och jaa, jag ser skillnad när man slirar med bilen på flit eller av misstag på is. För det syns när man har kontroll över bilen eller ej.
Make Pasta not War, Vee~
Jag stör mig skitmycket på folk som skryter, tror att dom är bäst & att med det lyckas dom trycka ner andra. Sen om jag är skitsur på någon & personen inte tar åt sig om jag kallar dem något, också skitstörande..
Sen om nån mobbar min kompis, tar ens grejjer & springer iväg osv..
Sen angående #0. Jag skriver ALLTID "han" & jag skriver aldrig "medan". Trodde inte ens det fanns ett ord som hette "medan". Jag skriver alltid "medans".
T.ex:
- "Jag går medans jag smsar".
- "Jag tänker medans jag skriver."
Eller:
- "Jag är kär i han".
- "Vad tycker du om han?"
osv.
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Okej, när jag lika gärna är igång kan jag räkna upp mer:
- Stör mig extremt på folk som VET att dom är skitbeniga & smala men ändå säger dom att dom är tjocka.
- Stör mig på folk som hela tiden pratar med mig om mat & skämtar om ätstörningar.
- Folk som säger t.ex "Mitt BMI visar undervikt, ååh" & ändå är dom hur stolta över det som helst.
- När folk säger att dom är fula.
- Eller när folk säger att dom är snygga.
- Perfekta människor (utséende mässigt) som är bitchiga som in i helvettet.
- Folk som går omkring & sjunger & är helt jävla värdelösa. (Inte för att jag är bättre själv, men jag går inte runt & sjunger).
- Stör mig på 9åringar som är dränkta i smink & går med två mils högklackat.
- Stör mig på mamma när hon hela tiden dränker mig i pussar & vägrar släppa mig när jag är som tröttast & mest irriterad.
- Folk som gör VAD SOM HELST för uppmärksamhet. Skär sig, är bitchiga, klättrar upp där det är livsfarligt & vara.. Liksom, dom riskerar typ sitt liv för att folk ska tycka dom är "tuffa" ;O?
- Stör mig på mig själv när jag verkligen inte kan arbeta på t.ex lektionerna.
- Stör mig på folk som pratar genom näsan & skit långsamt.
Och en massa mer.. :P
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥