Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1368 ggr
[rsj]
0

börja motionera

Hej!

Jag ska i morgon börja ett "nytt liv" sluta äta godis å sånt, inte små äta åå bara börja motionera, äta 3 gånger om dagen å får se hur resultatet blir. Inte för att jag är överviktg men skulle inte ha något emot att bygga muskler å gå ner 5-8 kg.
:)
Skulle lätt behöva lycka t då jag är helt beroende av sötsaker.. ;P
Någon som gör likadant elr helt enkelt går ner i vikt?
Vore jätte najs å ha någon å snacka med, peppa varandra så man får sig ett resultat..
:D

JoannaLi
0

*Hrm!*

Försöka duger va?

Jag är så jädra duktig på att hitta på bra, kreativa och *HRM!* hållbara argument för att; 'nej, men bara idag'…

Det värsta är väl egentligen när jag ska upp till stugan (mina morföräldrars ute i - jag skojar inte- mitt ute i ingenstans!) för morfar är för bra på att bara hålla med och köpa det jag pekar på (inte alltid särskilt bra grejer) och eftersom att han är ute och jagar 90 % av tiden jag är där, och jag tycker att det är lite fånigt att vara ute och promenera/löpa utan hund, och han oftast tar med sig dem…

Men jag är hemskt gärna på! ^^

[rsj]
0

haha okej, jo så kan mina föräldrar också göra. När man går förbi godis hyllan på affärn ba: ska du inte ha en godisbit?jag : nej de är bra.
dom: jo men ta dej något.

Haha sen äre kört, liksom man skjuter på de.. jag börjar i morgon, i övermorgon osv.. men ja kul att du blir på.. :)