Det är tråkigt att Marion avgått, men bra att det finns ett välkänt ansikte som kan ta över!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Verkar inte vara många som uppskattar.. Lycka till Imasy, och hoppas du är ödmjuk.
Inte något svar har jag fått ifrån er heller. Det visar på total avsaknad av engagemnag!

Hejhej Norpan 88. Jag tror varför du inte har fått något svar är pga allt du har skrivit är på morgonen/natten till nu, de flesta sover nog 
Jag vet inte ritkgit vad ded är du pratar och tycker de är synd att Marion har avgått. Jag har själv varit borta i någon dag pga total julstress! Så jag har nog missat vad just du pratar om.
Jag har heller inte pratat med Imasy något eller sett hennes namn på iFokus innan. Men jag önskar henne lycka till och att saker lungar ner sig här. 
Kram loveofmylife
Norpan88, har du några problem med mig tycker jag du kan ta dem direkt med mig istället.
Vill du staffan något så är det nog bäst att du tar kontakt med honom direkt för han kanske inte läser just denna tråd.
Och innan du anklagar mig för att ha tagit bort trådar kan du ju se dig omkring lite bättre innan du hugger.
Välkommen till TIF 
Känner igen dig från Katter, absolut, och trevlig är du utan tvekan