Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 2199 ggr
Asplyckans kaniner
0

usch..

har precis pratat med min mamma & hon & hennes man har grälat & han har ännu en gång stuckit hemmifrån.. mamma & jag misstänker att han är otrogen då han döljer nått på sin mobil..
& idag när dem gräla så var min lillebror där också & han grät .. så jag tyckte detta var droppen & sa till mamma vad jag tyckte , jag tycker att dem ska skilja sej eftersom om detta fortsätter såhär så kommer Tim & Tamela (mina småsyskon) få en jätte dålig & jobbig uppväxt & mamma & hennes man mår inte heller bra av det , så jag tyckte det var bäst..
tycker dock att det är jobbigt när min mamma skiljer sej.. allt blir så annorlunda & hur kommer mina småsyskon ta det ? dem är 1 & 4 år..

aja , tänkte bara skriva av mej lite ..

[Dominik]
0

Var med i samma situation för ett par år sen, men jag hatade verkligen min mammas mat, jag ville att han dom skulle skiljas och det gjorde dom. Jag snackade med min mamma, hon orkade inte längre vara med honom och så tog det slut.

När det gäller dina små syskon, så tror jag inte att 1 åringen kommer o ens veta vad dom pågår…lite värre blir det med den som är lite äldre.