Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 3871 ggr
anonymus001
0

Fryser!

hejsan! jag har en liten fråga… jag typ fryser hele tiden hjälper inte hur jag gör, jag brukar bli deprimerad på vintern för det är så mörkt.

men kan någon typ komma på något svar på varför jag fryser, jag har ex filtar och allt. men kan det vara för att jag blir deprimerad ? ;O

Eywa
0

Sätter en tass här! Jag fryser också hela tiden :(

[cookies]
0

Jag har varit ganska deppig men är stört varm…

Gick till skolan i en tunn/vanlig hoodie i 0-1 grad ute, tyckte det var lagom… Så vet inte om det har nåt med det att göra.. är extremt varm av mig jag vet xD

Så frysa är inte min sak.. har väl 15-18 grader på rummet och tycker det är lagom. Elementet av och vädringsluckan öppen, ibland även fönstret lite grann :)

[jakke94]
0

#2 herre jesus! :O jag har 23, 24 grader i rummet….

För att inte tala om bilen, där brukar jag ha 28, 29 grader haha…om ingen åker med förstås, kompisarna pallar inte trycket ;)

Loveradio
0

Menar du inomhus? För det gör jag också. Tror det är för att jag sitter still så mycket och då är ju blodcirkulationen sämre och då kan man frysa.

Vinterdepression är ganska vanligt men tror inte man fryser lättare för att man är deprimerad.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

strössel-kawaii
0

TASS !

[cookies]
0

#3 Oj det var varmt i rummet! :O

Men bilen?! :O Hur kan man ha 28-29 grader i en bil? :O Det är ju lika med att typ… Ligga på en eld när man ska sova! :O ;)

Fridaaaa
0

Låter som jag. Jag fryser med ofta.
Har typ jämt kalla fingrar och fötter :/
Jag vill ha 22-23 grader, pojkvännen vill ha max 18-20 grader.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.