Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 3791 ggr
Cazzos
2

En hälsning!

Gott nytt år till er alla på Tonåringar iFokus Kyss

Jag hoppas att ni får en bra kväll, och en bra start på det nya året Glad

Några nyårslöften? Flört

KaiPon
0

För mig blir det väll inget speciellt. Brukar inte ha nyårslöften, förra året var väll första gången. Men jag ska i alla fall fortsätta jobba på mig själv och med mina fobier och rädslor i hopp om att jag en dag kan leva ett så drägligt liv som möjligt antar jag..

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Cazzos
0

#1 Önskar dig stort lycka till, och vi finns här på TiF om du någonsin behöver hjälp Skrattande

Har inte heller haft så många nyårslöften genom åren men det brukar mest vara att inte äta så mycket sötsaker Cool

KaiPon
0

#2 haha tack. Har redan skrivit av mig lite nu här om lite av mina problem, och det blev inte kort precis ^^

Cazzos
0

#3 Haha, nä men bättre än ingenting Glad

[cookies]
0

Inga nyårslöften! Glad

Vill vara fri till att göra vad f*n man vill! Skrattande

Hoppas alla får ett bra år!! Skrattande

Carlo
0

Haha, vaknade typ nyss! :P

Mitt nyårslöfte är att bli en bättre person, var kanske inte direkt den "perfekta" sonen i år.. :P Och var kanske jävligt dryg. Så ja det är mitt nyårslöfte Skrattande

Happy new year! ;)

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus

Cazzos
0

#5 Haha, härlig inställning du har Cool

#6 Bra ändå att du själv vet hur du varit under 2011 Tungan ute Gott nytt år Flört

[Koppsal]
0

Nyårslöfte? hmm jag var fullt upptagen med andra grejer ;)

Nej men. Jag glömde att göra ett men kunde ändå inte komma på något. :]

gott nytt år i efterskott btw :D

Wand
0

Jag har inga löften, för jag har en tendens att bryta löften rätt snabbt… men har saker som jag bestämt mig för, och saker som ska göras. 

Ska sluta äta massa godis, ska gå ner 6 kg, börjar promenera så jag får bort mina höftproblem, dricka mer vatten (dricker ungefär 1 glas varannan dag, ibland mer sällan), ta mod till mig och verkligen åka till Kanada i sommar för att jobba, har nämligen bestämt med en kompis som har släkt där, och vi har allt fixat, men min socialfobi brukar ta överhand, och så backar jag ur, hmm. 

Sedan så ska jag försöka  förbättra mina betyg en aning, haha. xD

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Fridaaaa
0

Inga löften här, bara mål :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cazzos
0

#8 Vissa brukar komma på sina nyårslöften efter nyår så du är inte ensam om det Tungan ute

#9 Social fobi, det verkar jobbigt. Jag hoppas att ni åker iväg ändå, det kommer säkert att bli kul Flört

#10 Klokt sagt! Skrattande

KaiPon
0

#9 Social fobi är inte kul att leva med (om jag lät fobin styra skulle jag aldrig lämna lägenheten och leva som en total shut in), men man måste kämpa för att bli av med den också. Det är inte lätt och det tar lång tid, men det är så värt det när man känner att man klarade av att göra nåt fobin brukade sätta stopp för Skrattande

Wand
0

#12 Näe, inte så roligt. Jag har haft socialfobi sedan jag var runt 8 år, så jag har levt med det i stort sett hela mitt liv. Det är inte förrän nu det senaste året som jag lärt mig att stå emot fobin, och allt jag gör är jobbigt, men jag KAN om jag verklige, verkligen vill eller måste. 

Men när det gäller att åka bort och träffa folk jag aldrig träffats + arbeta, då blir det jobbigt, haha. Rynkar på näsan

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

KaiPon
0

#13 jo jag känner igen mig jag med. Kommer inte ihåg när min sociala fobi började, då jag minns mycket lite från min barndom, men ganska tidigt skulle jag tro. Känner mig ganska stolt, för var och firade jul hos en kompis som jag träffade i augusti, och hade inte träffat hennes familj innan. Skrattande

Det må vara jobbigt när man väl är i situationen, men när man klarat det igenom det känner man sig så sjukt stolt. Se bara till att du har nåt sätt att komma undan ifall du känner att det blir för mycket, det är mitt tips. Glad