Tuggummi-"missbrukare"?
Haha, det är nästan farligt att lämna mig ensam med ett tuggummipaket.
Tar bara fler och fler, byter ut det jag har i munnen osv, hela tiden tills paketet är slut!
Ett Extra-paket med ca 25 stycken i tar slut på 1-1½ dag för mig x)
Någon mer som lider av detta tuggummi-missbruk, om man kan kalla det så?
jo , sånn är jag med :3 det är super jobbigt , måste verkligen ha nått att tugga på hela tiden D:
Hahaha jag är också sådan!
Köper aldrig tuggummi längre för jag vet att det går åt på mindre än en dag.
När jag har ett tuggummi i munnen, då tar jag ett till. Sedan ett till, och ett till, och ett till… när jag har runt 5-6 stycken, då spottar jag och byter ut. Sedan när hela paketet är slut, då får jag abstinens och måste äta något för att få tugga, hahaha. :|
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Skönt att några känner lika! 
Jag har också ett tuggummi"missbruk" men jag tuggar bara tuggummi efter maten, för att ju mer man tuggar, desto mindre saliv och då blir andedräkten äcklig D:
Jag oroar mig mest för andedräkten & det är därför jag tuggar tuggummi, höhö. Också för att mina tänder inte ska bli knas. 
hahah trodde jag va ensam om detta missbruk.. hahha XD är extremt beroende av tuggummi.. försöker att endast köpa lite "starkare" tuggummi nu, så man inte käkar upp alla på en gång.. dock funkar det sådär xO
#5 Haha för mig funkar det inte med starkare, det är inte smaken som gör att jag tar nya hela tiden utan… ja, jag vet inte?! 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
#6 haha nää trodde det skulle funka med starkare tuggummi, funkar väl lite.. men sen blir väl man så attans tuggsugen så man käkar upp dem ändå xD
finns det några såna AT-möten (Anonyma Tuggolister) att gå till? borde finnas tycker jag, hahaha xD
HAHAHAH AT-möten! Jo de vore något! 
Hihi, missbrukare. 
Själv är jag inget fan av tuggummi, det är gott den första minuten sen är det bara drygt. Tuggar typ aldrig tuggummi. :P
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Tuggolister hahaha XD 
haha, vi borde starta AT, tycker jag xD (y) 
haha måste väll erkänna att jag också är fast i detta tunga missbruk! haha
nä men pengarna tar tyvärr slut lite väl fort :(
Om jag tuggar tuggummi hela dagarna slutar det med att jag aldrig är hungrig? Jag känner mig mätt av att tugga hela tiden, jobbigt för käken och allting, så nej jag tuggar inte så ofta 
Har haft som ni ovan berättar men har fått problem med mina käkar som är väldigt stela eller hur man kan säga, plus att jag har räls både uppe och nede så man behöver tänka lite då man tuggar tuggummi hur man tuggar för annars sitter käkarna helt plötsligt ihop utav tuggmmi ;)
lovisa
#13 , om jag tuggar tuggummi en hel dag blir jag inte heller hungrig ^-^
Jag blir hungrig :|