Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 12921 ggr
Wickis
0

Ta bort spotify premium?!?!?!?!?!?

Läste på ngn reklam att man kan andvända sitt spotify och koppla mobilen till samma nätverk så går det att lyssna från mobilen (hemma). jag testade det….

Meeeeen, när jag loggade in på mitt Spotify (på datorn) senare så kom det ju aldrig ngn reklam!!

Har jag ''råkat'' skaffa spotify premium??

…det kostar väl 99kr i månaden och jag har ju inte betalat så det borde ju dras från min mobilräkning?!?! :O:O

Hur tar man bort Spotify premium????

[Wera]
0

Allt står på spotify.com.
Man kan enbart lyssna på mobilen om man har premium, så du lär ha skaffat det om inte det ingår i ditt abonemang vid ex. mobilköpet.

Jag hitta det här:

När ni har Spotify igång:

1. Klicka på Help, Your account.
2. När du kommit till "din sida", klicka på  "manage subscriptions and payments"
3.  Klicka på "Thinking about leaving?"
4. Klcika på  "Why do you want to leave?", ge en beskrivning till varför (klicka i ett av alternativen) och klicka sedan på "cancel subscription".

Eller så slutar det automatiskt om du inte har pengar på kontot/kontantkortet under en vecka eller så. Men eftersom att du har månadsbetalning måste du avbeställa det själv, man kan också göra det via kundtjänst tror jag.

[Dominik]
0

Nej, man kan inte köpa spotyfi via en mobil. Man gör det antingen med visa kort eller på 7-eleven. Du har gratis spotyfi i 3 dagar då du använder en mobil, det försvinner om 3 dagar :)