Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 3354 ggr
strössel-kawaii
0

Musiksmak/Band

Hejsan nu undrar jag vilken musiksmak ni har eller om ni har något favorit band just nu!?

Själv så ÄLSKAR jag rock!

jag älskar också ett band som är litet i sverige men ganska stort i kövde eller vad man ska säga och det är min kusins band "sound act"

vet inte varför jag har fasnat för dom men jag tycker att det är lite coolt för dom är bara 14 år skriver musiken själva och trummisen (min kusin) och basisten och sångaren + comp gitarren började bara för 2 år sedan men solo gitarren har hållit på mycket mer men han är 16 år ocks ;)

Men här är dom! :D

http://se.myspace.com/sound-act

Så vad är din favorit musiksmak och band/artist!

anonymus001
0

dom var jätte bra! och att dom bara är 14 år också!

men jag gillar nog pop bäst av allt! det spelar ingen roll vilken bara det är pop!

men ska kanske börja lysna på lite rock vem vet ? Oskyldig

[Koppsal]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Oh, sleeper <3
Absoluta fav bandet, älskar deras texter, så underbar musik <3

Slipknot, In flames, dead by april, FFDP, BMTH, Stone sour, HU och massor av andra band!

Sen lyssnar jag mycket på House/Dubstep också :)

[hamster-expert]
0

Jag gillar hip hop, R n B, Pop, Hårdrock, rock, musik med latin amerikansk rytm, som vissa av pitbulls låtar eller Don omar. Skrattande

Gillar typ nästan all musik :P

[cookies]
1

Jag älskar Hollywood Undead! <3
Bra och blandad musikstil :)

Gillar även Mayhem :) Black metal! :)

KaiPon
1

Jrock mest för mig. Alice Nine, the GazettE, SuG, Miyavi, Gackt, Yellow Fried Chickenz, LM.C, SID, abingdon boys school och MÅNGA fler.

Just nu är en av favoritlåtarna The Suicide Circus med the GazettE <3 Sjukt konstig musikvideo, som alltid från dom pöjkarna <3

Sen lyssnar jag ofta på de videos med subs som finns från ett raidoprogram, Radio Jack, som dom på nåt sätt hållt i. Favoriten är lätt "Aoi's epic Angelina" <3 XD Dör av skratt varje gång jag lyssnar på den XD <3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Onslow
1

Åh, jag älskar Versailles, ett japanskt rock/metalband… Tror iallafall att de klassas dom det? Haha!

Annars älskar jag Alice Nine också. En av mina absoluta favoritlåtar är med dem, nämligen Sleepwalker. ^^,

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

KaiPon
0

#6 1, ALICE NINE!!! <3333 och 2. OMFG SLEEPWALKER ÄR EN AV MINA FOVORITLÅTAR OF ALL TIME!!!! PEIDHURFO J-fangasm- >w< Tyvärr har Nico Nico Alice9 Channel förstört Hana för mig HAHA XD

Alice Nine <3 Dom är underbara <3 Shou's röst är så sjukt mysig :3 Men Hiroto är helt klart favoriten för mig ;)

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Anna
0

Mycket blandat!

Främst Paramore, som jag även sett live tre gånger samt träffat.

Kent, The Fray, Pendulum, 30 Seconds to Mars, Marianas Trench, City & Color, Foo Fighters, Biffy Clyro, You Me At Six m.fl.

Sett Pendulum, You Me At Six, 30 Seconds to Mars, Foo Fighters och Biffy Clyro (+Paramore) live. :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LillaBenice
0

Jag lyssnar typ bara på dans band och tockabilly musik:))

Loveradio
0

Jadu, blandat är det här. Lyssnar väl kanske mest på rock/alternativ rock och punk. Men det är väldigt blandat. Kan ge några exempel:

Thåström, Winnerbäck, Social Distortion, Hoffmaestro, Eminem, Amy Whinehouse, Ultima Thule, Adele, Jessie J, Fort Minor, Coldplay, Shinedown, Eddie Vedder, Sarah Blasko, Petter, Swedish House Maffia, Johnossi, Nirvana, The Perisher, Jose Gonzalez, Everlast, Imperiet, Sia, Beck, Soundgarden, Sex Pistols, Radiohead, Ebba Grön, Michael Jackson, Pink.

Ja ni ser ;)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

fidojunior
0

Jag lyssnar mest på rnb, pop och club/house eller vad det kallas. :P Har haft perioder förr då jag lyssnade på hiphop/rap och då jag lyssnade på massa metal och liknande som Marilyn Manson, In Flames, Sonic Syndicate m.fl. :P

En favoritlåt just nu:

http://www.youtube.com/watch?v=VKJPjoE6bRo&feature=BFa&list=LLXAir78JNcsdHoGmEZ99g9Q&lf=plpp_video

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

LillaBenice
0

Hahah i #9 ska de självklart så rockabilly och inte tockabilly