Skriver av mig lite
IIHH är så taggad och glad! Är bara tvungen att skriva av mig om allt möjligt!.
Denna termin kommer bli super awesome!!
Jag och mina kompisar planerar ett stort projekt som vi ska göra på fritiden. Det är hemligt än så länge och endast få personer vet om det. Men eftersom det är kreativt och allt det där kommer våran lärare att räkna med det i våra betyg för Estetisk Kommunikations lektionerna. (STORT PLUS)
Vi har fixat en budget, hur mycket vi kan spendera på saker vi behöver till projektet. vi har även skrivit en slags köplista på alt som ska inhandlas. Vi har gjort en planering för när vi ska sätta oss ner tillsammans och jobba på projektet. vi har gjort en plan för hur våran reklam ska se ut, hur vi ska få människor att se oss och det vi gör. Vi har tänkt på allt. T.ex. idag hade vi ett möte och gick igenom med viktigaste punkterna.. ett sådant där riktigt organiserat möte med kaffe och allt HAHA!
Alla är sjukt taggade och alla är redo att spendera hela månadspengen på detta om det skulle behövas! jag tror att om alla lägger ner sin själ i det här så kommer vi lyckas!
---
Även så har jag fått ett nytt schema,, bara en sådan sak. (hahahah) Jag slutar 11.15 på måndagar. På fredagar börjar jag 12.15 och slutar 15.00… kan det bli bättre?
-----
Sen så har jag så sjukt underbara vänner nu i gymnasiet. 6 stycken tjejer varav en som jag kommit extra nära. Vi är typ helt likadana. Jag älskar det. Att alltid ha någon att prata med, att alltid ha någon som förstår än. alla 6 tjejer är underbara på sitt egna sätt.
Jag trodde seriöst att jag skulle vara ensam hela livet ut, För jag skulle alltid starta bråk och förlora alla igen. Men hittills har det gått skitbra för mig.
Och jag ska se till att det förblir så här.
Jag har varit med om så mycket skit och alltid trott att slutet varit nära. Men nu. 16 års väntan var värt det. vissa får nog vänta mer än andra. Men ändå. Det jag lärt mig är att alltid vara öppen för möjligheter för de kommer. Hur små de än må vara.. man måste bara se dem!
Bara man börjar bli glad över småsaker… som schemat t.ex..
Jag ville bara säga, DET BLIR BÄTTRE
Wow vilken bra schema. Är lite avundsjuk minsann. Grattis.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
#1 haha :) taack..
Låter ju jättebra! Hoppas allt fortsätter gå bra
#3 hoppas det med :))