Skissa tatuering?
hejsan, Jag är 15 år som fick lova att tatuera någon form att "Mamma Pappa Bror Syster" tatuering idag! jag vill göra det då det är min familj som betyder allt för mig. och min syster är borta,men finns ändå med hela tiden i mina tankar.Bara jag betalar det själv!:)
Jag har en tanke på ungefär hur jag vill ha det. typ som ett hjärta där det står mamma pappa bror syster på något sätt runt,men eftersom jag är så totalt värdelös på att rita överhuvudettaget kan knappt rita ett hjärta.. Så så undrar jag om någon här skulle vilja göra några olika skisser, det ända jag kräver är att det står mamma pappa bror syster och att det ska få plats på min överarm som inte är så mega stor.
Du kan ju rita en "tanke" du har på hur tatueringen ser ut, och sedan fixa till den tillsammans med tatueraren, men då har ju de ett hum om hur du vill ha den?
Min syster har en sådan typ av tatuering, fast hon har använt sig av symboler istället för namnen, så det kanske också kan vara en tanke?
Jag skissa upp en typ av tatuering kag vill ha:)) men den måste fixas lite, jag kanske kan lägga upp en bild när kag kommer hem?:)
Gör så :)