Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2327 ggr
[djurens_vän]
0

som hände i dag!!

1 klev upp ur sängen

2 gick till skolan.

3 är i skolan.

4 hinner gå halvägs tills jag ramlar och stukar foten, ligger där ett tag sen kommer en kille i 9:an och jag har 3km och det orka han inte.. så då gick han hem till mig och då fick jag va där hela dagen (är där fortfarane)

ska väll till skolan i morgon men jag vet inte hur….

men det är bra att det finns killar/tjejer som kan hjälpa en när man behöver hjälp…

Sweelin
0

Absolut! Snäll kille

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

[djurens_vän]
0

ja det är sånt man kommer ihåg hela livet (ungefär)

Sweelin
1

#2 Jadå Glad Kommer fortfarande ihåg när jag inte kunde simma och hade nyss åkt vattenrutschkana ner i djupa poolen, och min kompis mamma skulle då ta emot mig men hon var på toa med dottern under den tiden så höll på att drunkna men att en snäll dam bar upp mig Glad

Eller när jag var i turkiet och badade i de höga vågorna som välte omkull mig, och en toplesstjej drog upp mig på land Förvånad Dock var det inget allvarligt och mest pinsamt, men otroligt gulligt av henne Glad

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Viccan92
0

Oj det var verkligen jättesnällt av honom.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

[djurens_vän]
0

#3 haha

#4  ja!!!

[djurens_vän]
1

dagen idag…

1 frukost

2 frågade hur jag skulle komma till skolan (har hos han) och han  svarade mig att han skulle ta snowracern…. och det gjorde vi… kom precis när det ringde in det var lite pinamt för alla kollade på mig… han gav mig en kram… och sedan skolan…. alla frågade en massa men jag orka inte svara…

skolan är slut står i buss kön när en snowracer kommer och det är han och jag hoppar till han och sätter på mig hjälmen och vi åker hem till mig och släpper av mig och säger hej då och  han kramar mig och sen så hoppar jag hem och nu är man här hemma vid tv ensam hemma…..

Loveradio
1

#6 Åkte ni snowracer?

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[djurens_vän]
0

nej… kommerinte ihåg vad dom heter….

Loveradio
0

#8 Haha okej ;)

[djurens_vän]
0

:)

[four_ferrets]
0

#10 Snö scoter kanske ;)

[djurens_vän]
0

jjjaaa!!!!  snö scoter!!!!!!!!!!!!!

Nali
2

förlåt men snowracer xD hahahahhahaha skulle va så sjukt kul om han drog dig på en BOB hem xD

Loveradio
0

Hahaha tyckte det lät lite konstigt