Hur är det egentligen?
Hej, är ny här så får se hur bra det går för mig att göra detta inlägg! :P Vet inte ens om detta inlägg passar in här men får testa.
Jo jag undrar om man inte haft sex på länge, alltså då syftar jag på över ett år - blir slidan tajt igen eller blir den "öppen"?
Hoppas att ni förstår hur jag menar!
Den blir nog lite tightare men förmodligen kommer den aldrig bli riktigt helt som förut (när man var oskuld dvs)
Okej, jag läste på någon sida för ganska länge sedan då stod det ungefär " Den blir tightare ju mer sex du har, har du inte haft sex på ett tag kan den bli mer "slapp" för att musklerna inte får arbeta".
Det har ingenting med sex eller inte sex att gora utan det har med musklerna att gora. Dom kan du trana utan att ha sex men nu menar jag sjalva slidan. Den vidgar ju ut sig lite av en penis eller tva i dom flesta fall och om du inte underhaller det repareras det ju.
Aven om det inte ar nagon enorm skillnad…
Medarbetare på matlust
Slidan töjs inte ut av sex, förutsatt att det inte är personer med snoppar i elefantstorlek som du har haft sex med. Så den är nog som innan. Att det känns trängre i början när man har sex är troligtvis för att man är nervös och således mer spänd.

slidan är enormt töjbar, oavsett om du har sex för första gången eller för 500:e gången. anledningen att man första gången känns "tight" är för att man är nervös, och det kan hända även senare, även om man haft sex innan. slidan återgår inte, till nått ursprungsläge, utan den är som den är. tänk på att man ska kunnaklämma ut en 3 kilos unge därifrån. det skulle bli svårt om den drar ihop sig.
hmm ni kanske har rätt men när man sätter i en tampong som oskuld så går det ju trögare än när man förlorat den … varför är det så då? 

#8 För att man spänner sig lite.
När man blir sexuellt upphetsad så blir slidan längre och vidgar sig, såklart det inte känns "lika trögt". Har aldrig hört att någon någonsin skulle vara kåt under tampongbyte.