bara jag som blir irriterad??
Det finns en sak jag blir irriterad på. På min skola är killarna alltid och då menar jag alltid högljudda. Jag störs inte av det men lärarna säger bara killar ge er nu och sen e det inge mer, men förra veckan hade jag och mina två tjejkompisar ett låångt hål på nästan två timmar vi drack lite läsk spelade kort och skrattade och blev lite högljudda vilket aldrig brukar hända annars. Jag hade nyss varit deprimerad efter att jag behövde sälja min hund så det var typ första gången jag var glad. Då kommer min klassföreståndare och typ säger att vi måste vara tysta och att vi inte får göra så utan att vi är hans snälla tjejer som inte ska göra så, ja vi får lyssna på en hel "utskällning" fast vi inte ens var lika högljudda som killarna brukar vara. sen när han går iväg kommer ett par killar förbispringandes och skriker smäller in varandra i väggar och han sa inget!!!!!
Jag blir så irriterad när killar får vara så högljudda dom vill för dom är killar, men när tjejerna gör det blir det för en gångs skull så blir det kalabalik för tjejer anses att vara snälla som lyder alla regler i alla lägen????
Vad är det här för skit??????? 
I min förra klass var det exakt lika dant!
men nu så har jag kommit i en kass med lite "fega/fjantiga" killar och mer "tuffa" tjejer och det blev ju inte mycket bättre…
en gång på en No lektion så gick det åt 40 minuter åt tjafs från dom!
oj oj ja jag önskar att killarna i vår klass var lika fega för jag stör mig på det här! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vet ni vad? När ni har tid över, titta på denna film. Den är så himla förstående till oss som har det sådär. Den är riktigt bra måste jag säga! Kanske ännu bättre att tipsa en lärare om filmen så ni kan kolla med hela klassen så killarna får se hur dom själva beter sig och hur vi faktiskt tycker och tänker (så till och med lärarna får sig en tankeställare om hur dom själva är)!
Lycka till! 
Tack det var ett bra förslag ska säga det till lärarna 
Så lite så! Hoppas det hjälper!
Så är det lite här också! Som att lärarna inte riktigt vågar säga till.
Håller med ovan. Vi gick med hela klassen och såg filmen "tusen gånger starkare" killarna skrattade och fattade inte meningen med varför vi skulle se den medans de flesta tjejer kände igen sig.
Mvh Linnea Matros
Den där filmen verkar ju skit bra!! 
Måste se den!! Den utspelar sig nästan precis som på min skola. + att jag älskar tonårsfilmer =)
#6 Haha. Dom förstod nog meningen med att få se filmen men skämdes förmodligen över hur mycket dom kände igen sig själva i den. 
#7 Jo den är riktigt bra faktiskt!