Vad ska man göra?....
Vad ska man göra?
Jag och en kille går i samma klass, Och han tror att han är jättestark även fast alla vet att han inte är det. Han håller på och kallade mig svag och var allmänt dryg när vi var på ett gym. Och då sa jag
-Asså du vet lika väl som jag att jag är minst 3 ggr så stark som dig, Så orka hålla på och vara så j*vla stöddig?!
Då varade han - Du jag är mycket starkare än dig. Jag skulle kunna slå ned dig så du ligger gråtatades på marken när jag vill.
jag svarade- Men gör de då?!!
Han- Nej de orkar jag inte nu.
Jag- Nej precis du vågar inte ens försöka?
Han- Jo jag vet att jag vinner, så jag behöver inte försöka.
Jag- Hahahahaha, id*ot. Ska vi kolla vem som är starkast med hjälp av pressbänken ist för att du behöva få stryck?
Han- Visst. felet är att de blir du som får stryck.
Vi sätter igång och kör med pressbänken.
Han-Vi börjar med tio KG och lägger på 5 varje gång?
Jag- Varför inte börja med 30 som redan är på? Och höja med 10?(Jag körde 30 när han kom)
Han- Nej vi börjar med 20.
Jag- okej då.
Han börjar, Och han klarar det. Det blir min tur och jag klarar det också. Då bestämmer vi att höja till 30 direkt, Och jag får börja. Och jag klarar det. När det blir hans tur rubbar han den inte en milimeter uppåt. Och skriker till mig
- Släpp upp spärren din j*vla fuskare!!
Jag- Vilken J*vla spärr?
Han-Den som sitter här på hörnet?!
Jag- Det sitter ingen spärr där, Idi*t
Han- Det gör det visste!!
Jag- Nej, E du trög eller?!
Han- Nej! Du bara fuskar hela j*vla tiden! kommer jag loss härifrån kommer jag mosa in pannbenet på dig!!
Jag- Hahahahahahah!! Du e ju sämst! Du sitterfastklämd och sitter och stöddar hur enkelt skulle inte jag kunna banka sk*ten ur dig utan att du skulle kunna göra nått?
Han- Kom då din j*vla b*g!
Jag- Hahahha hitta på nått nytt. :P
Han- (Mummel mummel)
Jag- men jag går och hämtar Hampus så får han försöka?
Han- okej men du kommer bara släppa på spärren då ju!
Jag- Hahahahha och går och hämtar Hampus.
Han- Hampus släpp upp spärren så jag får döda b*g j*veln!!
Hampus- vilken spärr?
Han- Den som sitter på kanten din j*vla idi*t!!
Hampus- Driver du med mig eller? Det sitter ingen spärr där?!
Han-klart det gör!
Jag och hampus- hahahaha du e ju dum. det sitter ingen spärr där!
Och lyfter bort tyngerna.
sedan lägger Hampus sig där och han klarar det också. Jag och hampus fortsätter upp till 75kg sedan orkar inte jag.
Hampus undrar vad han nu har sin spärr någonstans?
Han-asså den sitter ju här nånstans!
Jag och hampus- asså du e ju sjukt trög! Det finns ingen spärr! Det är du som inte orkar!
Han- Nej jag orkar visst!
Jag- jag såg ju de…
Han- Vill du ha stryck?! Jag lovar jag dödar dig.
Jag går imot han och säger
-gör de då. Ge mig stryck döda mig nu då. Du som kan göra de. Gör de!
Han- nej de är onödigt att bloda ner gymmet.
Jag skrattar så jag viker mig Hampus också.
Hampus- Det va det sämsta undanflykten för att inte våga jag hört!
Han- Det är ju sant!
Jag börjar as garva och går därifrån.
Men han har fortfarande inte fattat! Han håller på ock knuffas och påstår fortfarande att det satt nån spärr där. Han har bränt mig med en tändare så jag fick massa ärr osv pajar för mig genom att spotta i folks skåp i skolan och skylla på mig, Tar sönder mina papper osv. Jag tar inte åt mig efterom jag inte orkar bry mig.
Men nu börjar det lå en gräns. Så sent som i fredags var jag riktigt nära på att flyga på honom. Det är så otroligt jobigt att hela tiden ha nån som är i vägen och förstör. Jag vet själv att om han fortsätter kommer oavsett vad nita honom ordentligt. (Ni som läste mitt första inlägg kanske förstog vilka risker han tar)
så vad ska man göra? kommer bli knäpp snart och då kommer han troligen bli illatilltygad. för övrigt är han är ca 15cm längre än mig och ca 35-40kg tyngre.
prata med läraren då
Snacka med nån lärare, eller din mentor.
Ska inte uppmuntra våld men om jag var i din situation skulle jag slagit till människan för länge sen.
word ^ spöa skiten ur han
#1 Pratat med lärare men de säger att eftersom jag är starkare än han så får jag får klara av det.
#2-3 Jo vet borte slagit skiten ur han för länge sen säger alla mina kompisar också… Men jag har otroligt tåligt temerament men sedan när det väl kommer blir det väldigt explosivt.
Tryck upp honom mot väggen (kanske inte bokstavligt) och berätta hur du känner. Att det är förj*vla jobbigt när han håller på och att stubinen snart har brunnit ur och att då får han sig en smäll som heter duga.
Du kanske inte behöver hota, men berätta för honom och gör klart att du INTE vill.
Det bästa vore om ni två och en lärare eller rektor kunde sitta ensamma i ett rum och ta upp det. Låter konstigt om läraren sa så.
Ta då en lärare som har respekt av eleverna och inte som vissa lärare kan vara (för snälla)…
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#5 Lärarna i skolan är helt korkade. Antingen kan de inte säga till en elev eller så lyssnar ingen eftersom det inte får några följder. Och vår rektor ska vi inte prata om! Vi ringde och ville ha ändring i klasserna för min lillebror skulle få gå med en elev som mobbat han sen 1an. (Han har jag slagits med fler ggr än det finns stjärnor på himmelen) Men endå sätter rektorn dem i samma klass för mobbarens förärldrar sakt att han inte fick gå i någon annan klass. Och rektorn lyssnade mer på mobbarens föräldrar än mina…
Jo, vet själv hur det där är.
Jag blev typ slagen varje dag i skolan när jag var yngre.
Det var JAG som fick gå hem. :P
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Vad hemskt ni beter er mot varandra!!
Du mobbar ju honom när ni skrattar åt honom när han inte klarar av att lyfta lika mycket som er i gymmet. Klart det är jobbigt för honom i den situationen.
Och du uppmuntrar ju honom till våld när du ber honom slå dig o.s.v.
Han beter sig inte mycket bättre själv.
Mitt tips är att antingen bara ignorera honom så kommer han tröttna, eller så börjar du bete dig trevligt mot honom och försöker bli vän med killen!
åh killar alltså 
#8 håller med, väx upp lite 
#8 Jo jag vet men blir lätt så när han kommer in i gymmet och börjar kalla mig svag 
haha vad gulligt! Småpojkar då
Dock äre ju synd att han gör illa dig… Kontakta polisen
Va lycklig och gör andra lyckliga<3