Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 1750 ggr
Imasy
0

Testat Pro Activ?

Är det någon som hgar testat pro Activ och vad tyckte du om det? Var det lika bra som det beskrivs på reklamen?

Funderar på att testa den bara för att se om det är bluff eller ej, men den är ju inte direkt billig, så det blir ett väldigt dyrt test isåfall ;)

[Dominik]
0

Medlemmar i Clean skin project sparar 100 kr :D

Tycker att pro activ fungerar riktgit bra! Det får inte bort finnar, dock har jag inga finnar på ansiktet längre! Började använda pro activ och efter ungefär 2 veckor såg jag skillnaden. Finnarna som redan fanns föravann (naturligt) och sen dess var jag fri från finnar :)

Cazzos
0

Jag har Proactiv här hemma men jag tycker inte att den ger någon wow-effekt. Det finns andra produkter ute på marknaden som ger likadana resultat, så satsa inte på det dyraste i första hand.

Har börjat med produkterna igen och vi får se om det ger något bättre resultat denna gång..

Anfa
0

Jajamen, har använt proactive sen i jul:) Mina finnar är inte helt borta men jag tycker det har blivit betydligt bättre, det är verkligen stor skillnad, inte alls lika mycket småpluppar som dyker upp hela tiden  ( att de inte är helt borta beror antagligen på att jag har liiiiite svårt att låta dom vara ifred Oskyldig). Så jag tycker absolut det är värt ett försök, men för mig tog det ett par veckor innan jag började se resultat så du får nog ha lite tålamod!