Nu ska de bort!
Är så jäkla trött på min hud just nu. Så nu ska jag göra något åt det!
Tänker köpa basiron nästa gång jag är på stan, sen ska jag dricka massvis med vatten och så gott som lägga av med godis/choklad.
En fråga bara: Behöver man ha både gelen och washen eller räcker det med den ena av dem? Jag kommer antagligen bli snustorr av basironen också, kan man då ta på basironen på kvällen sen smörja in med någon ansiktskräm på morgonen? Tips på ansiktskräm som inte är alldeles för dyr? :p
Ett tips är i alla fall att INTE använda en fet ansiktskräm. Mary Kay har en fantastisk ansiktskräm, men den måste du i sådana fall köpa av någon som säljer för det märket.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
NIVEA är väl en bra ansiktskräm eller?
#1 Vart säljs Mary Kay, och hur dyrt är det? :)
#2 Funderar på Nivea Pure and natural (http://www.nivea.co.uk/products/face-care/pure-and-natural/pure-and-natural-soothing-day-care). Någon som har erfarenheter av den? :)
#3 Privatpersoner som vill sälja för MK. Går inte sälja i butiker. Du kan beställa på MK's hemsida kanske, har faktiskt inte kollat där.
Tror den kostar 200-300 men den räcker jättelänge. Vi hade en halv burk hemma och den räckte i 7 månader för mig. Man behöver bara en liten klick på fickerspetsen i stort sett.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
#4 Jaha, men det orkar jag inte hålla på med, hehe :)
JESUS måste sluta läsa när jag är trött. jag läst 'är så jäkla trött på min hund just nu.' .__.''
Jag har både fet och torr hy sammtidigt, väldigt irriterande D:
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Jag använder basiron just nu men huden blir ju torr så jag ska kolla om det finns någon bra kräm.
Jag har turen att ha en mamma som är Mary Kay-återförsäljare, kan ju höra med henne om hon vet något.
Vad heter krämen förresten?
Köp en återfuktande kräm för fet hy 
Vad heter krämen? Mamma beställer den till mig om hon får reda på vad den heter :)
Alltså mk-krämen :)
#8 Något tips på någon bra kräm? :)
Haha jag läste också fel.. Trodde att du skrev "jag är så trött på min hund just nu" och tänkte plåga den på nåt sätt med Basiron och vatten D:
Aja, för att komma tillbaka till ämnet, så tycker jag inte att du ska använda Basiron om du inte har megafinnar.
Jag hade 3 megafinnar i en liten hjord vid näsan och Basiron hjälpte, men när jag använde Basiron vid ett tillfälle då jag hade en liten finne så blev jag alldeles röd och det kliade väldigt mycket.
Men om det funkar för dig så kör du på bara ^^
Jag köpte bara Basiron Gel 5%, och tvättade ansiktet med något annat (kommer inte ihåg, men vilken ansiktstvätt som helst funkar nog).
Torka dock inte ut huden där du inte har finnar/oren hy/fet hy, då blir du torr och börjar flagna, inte en vacker syn kan jag säga!
Jag har även testat denna: http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/2011/november/no-poo-ansiktsvard-aspirinmask.html
Kände mig väldigt ren i ansiktet efteråt, inte alls påp samma sätt som med vanlig ansiktsskrubb etc.
Men jag har använt denna mask så få gånger att jag inte kan säga om den ger ett bra resultat eller ej.
Nej jag har inga megafinnar.. Mer som… Hm, små röda småplatta grejer? xD
Hm, får se hur jag gör då :)
Kanske bryter dina ideér helt nu, men om du är beredd att satsa lite pengar så tycker jag att proactiv faktiskt är värt ett försök. Världens drygaste reklam och jag tänkte att jag minsann aldrig skulle använda deras produkter, men jag fick ett kit i julklapp och det har blivit betydligt bättre!
Dock har jag inte testat basiron, men funkar de inte så skulle jag som sagt vilja rekommendera proactiv!
Jag andänder Basiron kräm och den är så jävla grymm!!! har i nte hafft finnar sen jag börja andända den.
Dn ska man andvända morgon och kväll (tvätta ansicktet först med valfrit medel) och sen stryker man på ett lagomt lager basiron där man får finnar ex, hakan, pannan, näsan och runt munnen. De den gör att att torka ut huden lite så finnarna inte trivs, så man kan bli lite torr men de är bara att smörja in med en oljefri hudkräm iband så blir de bra. Och när du sminkar dig så andvänd gärna inte brunkräm, för de täpper till, puder är bättre =) Basiron 5% kosstar 100 kr, de är den du ska ha inte 10% för den är stark och man ska bara ha den om man har grov akne.
Jag brukar även ha pauser vissa dagar när huden är bra och så fort jag ser en början till en finne eller por så börjar jag med de ingen.
Jag rekomenderar basiron! är själv helnöjd.