normalt??
Jag känner en kille som är 13 och han är as vig och klarar av att suga av sig själv vilket han gör och jag undrar om det är normalt? är det "bögit" eller bara onani?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
normalt och normalt, har inte hört om någon som gör det iaf.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Eeh det där tror jag nästan inte på :S
Ja jag skulle då inte vilja ha mitt kön i min mun :P
#2 Tänkte samma sak: "Hmm…. Kan det där ens vara sant"
Tycker det låter konstigt.
klart att det är normalt men antagligen inte vanligt. hur man onanerar är väl ens ensak och man är verkligen inte bög bara för det?
jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.

Han behöver inte alls vara bög eller bi för det. Han kan vara helt straight. Och man kan vara så vig så man kan suga av sig själv.
#6 varför skulle han behöva hjälp?
jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.
TS (#1) Hur vet du att han kan det? Han kanske bara ljuger/driver? Eller har du sett honom med egna ögon göra det?

#9 Varför skulle inte det vara normalt? Finns många killar som smakar på sin egen sats och många tjejer som smakar på sin egen lubrikation, vilket är helt normalt!
Jag undrar verkligen hur du vet det? känns som om du pratar om dig själv men inte vill säga det,
\\ felicia :D

#12 Vrf säga dina antaganden rakt ut? OM nu fallet vore så så vill ju TS vara anonym om det, det förstår du vell?
Angående frågan - Det enda jag ser som onormalt är att vara så vig att man når dit ner. Men om det nu är möjligt så ser jag ingen onormalt med det. Vad är normalt lixom? Det finns lika många olika sätt som det finns människor;)
#13 Det är förmodligen rätt många som gör det skulle jag tro… "Jag känner en som…." och så skriver man sig om sig själv egentligen, men det känns bättre att skriva om någon annan

#14 Precis - finns ju en anledning till att folk skriver så, för att dom vill vara anonyma. Då ska vi låta dom vara det.
#15 Ja , det är klart…
men man kan ju göra ett nytt konto om man vill vara helt anonym
Jag tycker det är helt normalt har själv 2-3 killkompisar som kan göra det, hade även en bild på en av dom när dom gjorde det (galna polare) ''tyvärr'' har jag inte bilden kvar.
Han behöver inte vara bög eller bi han kanske bara exprementerar för att se, kan vara så att han har sätt någon annan göra det eller hörts talas om det och vill vara lika ''cool''
har hört att 1av 100 kan göra de men kan ha fel x) haha varför skriver jag dehär?xD
www.strangegirlyouknow.blogspot.com
#10 han gjorde det på ett lan…
#6 Tycker verkligen att det är fel att du säger att han skulle behöva "hjälp". I princip alla i den åldern exprimenterar med sin kropp, tror att många fler killar än du anar skulle suga av sig själva om det kunde.
Hatar verkligen när folk är så gammeldags konservativa av sig, mer onani åt folket säger jag bara.
Kul idé, alltid funderat på det, om kan skulle göra det om man kunde. Men jag tror inte jag skulle göra det … Att man kan vara så vig tvivlar jag inte alls på! Kolla denna snubben, helt sinnssjukt vig! :O
För er som kollar/kollade på superhumans på Discovery så var han programledare ;)
Om det är bögigt att suga av sig själv.. Vet ingen som gör det men lite gay tycker jag det är, men eftersom det inte är vanligare så vet jag inte vad man ska klassa det som. Han får nog avgöra själv :)
till #21. Men har du sett i verkligen att dom kan det Verkar helt otroligt.Skulle vilja se en kille som kan
#21 shit hur kan man va så vig! han måste ha "fel" på lederna eller nåt som kan göra så!
Här har du en som tycks klara det som tråden handlar om.Så tydligen går det
http://bubblanbloggen2.blogspot.com/2010/07/avsugen.html?zx=fc46c77ec6b09cdd