Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 2043 ggr
[Tvillingen]
0

Separationsångest?

Jag är snart 18 år och har haft ca 4 pojkvänner under 1 år. Mina förhållanden håller aldrig särskilt länge, och det beror nog på att jag tröttnar så sjukt fort och kanske har för höga krav som jag förväntar mig att killarna ska leva upp till och jag blir oftast irriterad på småsaker. Det är alltid jag som gör slut, men alltid jag som vill ha tillbaka killen. Jag har haft sex med mina ex efter att jag dumpat dem, och det känns bara så fel för jag kan känna alla känslor komma tillbaka. Men jag har oftast fel och tror alltid att jag har varit kär när jag inte alls varit det. Ändå är det något som håller mig kvar hos mina ex! 
Det är verkligen jätte jobbigt och jag tror jag har separationsångest. Någon som känt likadant? Vad kan jag göra? Hjälp!

Bäjben
0

hmm du kanske borde sänka kraven?  låter lite som om du kanske är rädd för att älska och bli älskad. har du haft problem med ett förhållande med en närstående så kan det nog bli sådär, för jag kan känna igen mig lite grann. men det går över om du kanske låter bli att binda dig vid en person. lycka till! :)

gaabriellaaa
1

Tycker också du bör sänka dina krav. Ingen människa kan vara perfekt och sålänge dom gör sitt bästa får man vara nöjd Glad