Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1906 ggr
BettaSplendens
0

Jag är för snäll...

Har ett sjukt problem nu (enligt mig). Har spelat en del wow (world of warcraft) med en kille ett tag nu, skypat osv.

Han är snäll och så men han tycker om mig på ett annat sätt. Han frågade på mig, tycker ärligt detta är skitkonstigt eftersom vi inte har träffats? Och jag svarade inget alls. Tillslut sa jag ja för att.. Ja, jag ville inte göra han ledsen.

Tycker det är almänt töntigt eftersom jag inte träffat han och så. Mår bara dåligt nu. Vill inte egentligen, sa det bara för att jag är för snäll. Vad tycker ni jag ska säga till han? har alltid tyckt om han, men bara som en väldigt bra vän.

Hittade ingen bra grupp så bara tog någon ;s

hej

[cookies]
0

Säg bara som det är ;)

Den som ger sig in i leken får leken tåla.

BettaSplendens
0

1# Ska ta och skicka ett meddelande på FB nu då. Det jobbiga är att min halvbror känner han också (alla vi spelar wow) och han ska nog sova över där nån gång. Äh, bara att vara hos mami då :P

BettaSplendens
0

Gjort ;)

Haha känner mig hemsk nu. Först gör jag han så glad, sen dissar jag han totalt.  Men måste bara deala med det, viktigaste är ju att det känns bra :) Öh måste nog ta bort han från fb. Alla kontakter med han måste bort. Pallar inte det.

monstermash
0

Tycker du är relativt snäll. Hade ju varit mycket mer fel om du fortsatt vara ihop med killen bara för att vara "snäll". :)

[cookies]
1

Viktigaste är iaf att du inte ljuger :)

[Wera]
5

Det är snällare att vara ärlig. Aldrig snällt att säga något som man inte står för, det sårar i slut ändan ändå. Det snällaste hade varit att säga något i stil med "jag har inte de känslorna för dig eftersom att jag inte ens träffat dig, men jag vill fortfarande kunna ha den vänskap vi har idag".