Beroende:(
Ibland känns de som de enda jag tänker på e hur mycket jag vill ha de…
tycker synd om min tjej och även om de inte blir så ofta så händer de annat som förstör vad finns de jag kan göra? finns de nått man kan ta någon medecin eller något? de är räått jobbigt ibland…eller nästan alltid! många säger jag skall bara tänka på något annat så blir de brqa men de har jag prövat hjälper de verkligen? har ju sj provat och de funkade inte för mig något annat tips vill ej tänka på de och vill gå runt och vilja ha de hela tiden ihäller usch fett jobbigt:(
Onanera kanske hjälper?
Och ju mer du försöker tänka på annat, desto svårare blir det att låta bli att tänka på sex. Sysselsätt dig med andra saker som gör att du måste fokusera, så kanske du glömmer bort det.
#1 oj vad öppet haha nja visa saker förlorar sin charm:( men har funderat på att börja träna i slutet sv sommarn! Just ni springer ja en del och de får mig tänka på annat faktiskt! Och på jobb när de inte snackas sex så brukar de faktiskt funka:) men önskar dock dr fanns piller mot de:( Btw thx för svar:)
#2 Men då är det bara att fortsätta med det som får dig att tänka på annat 
Inga problem 
#3 de är inte så lätt då de på jobbet inte kan sluta snacka skit de är en kille som skall berätta han haft nya brudar varje kväll efter jobb att gå och lyssna på de är skitjiobbig…vet ju inte hur jag skall tro för de första men men..jag är dock inget avundsjuk på han de är ju trevligt för han men jag kunde haft de bättre tror jag..men springa skall jag iaf fortsätta med…du har inget du käönneer du vill prata om? så inte detta dör ut?
#4 Du behöver inte hänga med de som snackar om nya brudar de dragit hem 
Vad menar du nu? 
¤5 du har rätt jag får ta o lösa detta sj utan andra som läger sig i osv..