Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2911 ggr
[fessing]
0

Älskar hon inte mig mera?

De känns som vi levver 2 olika liv jag och min tjej! sakan är den att de verkar som hon vill styra över mig..jag tycker om henne rätt mycket och försöker ha förståelse för de men de börjar bli rätt jobbigt nu!  vi har mycket regler osv känns de som vi finns knapt för varann men är ändå nära..ibland känns de som hon inte älskar mig menar vi har bara 6 en gång i månaden ! känns lite som att hon inte älskar mig alls då jag tycker sex är rätt viktigt. sen skulle jag snart tillt yskland..de blir de ingeet med för där var något annat inbokat redan…de med att vvara så framme i tiden som hon är de är rätt jobbigt får jag säga….vad skall jag göra?

Cazzos
1

Kan du inte prata med henne om det?

Fridaaaa
3

Sex är inte allt. Man kan älska någon utan att ha sex ofta ;)

Men säg ifrån om hon försöker bestämma över dig.
Bästa sättet att lösa saker på så är det att prata om det :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[fessing]
0

#1 Vi har pratat massor om de men jag tycker itne vi kommer någonsans..men jag älskar henne något jävulskt..s´å vi borde kunna lösa de…men lixom i annat all vad skall jag säga? sen har jag glöm t ta upp att jag inte direkt är en ängel:( så visst jag kan till vissa delar förstå henne!

[fessing]
0

#2 frida du har rätt men för mig är de en väldigt stor del dessvärre…

vi försöker alltid prata och jag tror hon vet att jag känner det så..att jag får tofla eller ja finnas där! hela tiden ställa upp etc…får försöka ta prata om de fast de är ju så svårt..jag är konflikträdd med..

theraphosa
0

Jag har oxå vart i din sitts sjukt jobbigt så jag förstår! men kan de inte va så att hon mår dåligt, att hon kanske inte tycker om sig själv, har komplex över nått eller så, hon kanske får ont? Har ni pratat om sånt. 

Jag förstår att du känner dig ouppskattad och så, men du får lägga merke till andra saker hon gör och säger som visar att hon älskar dig. När hon kramar om dig, pussar dig, gör spontana saker och är glad, när hon ler och de glitrar i ögonen så är de för att hon älskar dig! Att ha sex är såklart väldigt intimt och kännslofyllt men de är inte de ända sättet att visa kärlek.

Ge henne lite utrymme och pucha inte, låt henne säga till eller visa när hon vill =) och känner du dig frustrerad under den tiden så får du göra nått åt saken själv, och inte klaga. Och dessutom tror jag att hon kommer komma igång mer nu när våren kommer och snart blir de sommar, de är natuligt att bli mer kåt då, haha =)

[fessing]
0

nej vi har faktiskt inte pratat så mycket om de…ja antar de kommer att lösa sig i framtiden man kan ju bara hoppas:)

AliceTheGirl
0

Försök prata med henne vad du känner, det är den ända vettiga lösningen jag kan komma på. Glad

"Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne"

[fessing]
0

#7 Ja har kommit på att allt är mitt fel och att hon ärr värd bättre! Börjar förstå henne ja är inte så snygg och de förstår jag är avgörande för henne de har kanske alltid varit så

Fridaaaa
0

#8 Utseendet spelar ingen roll, det är personkemin. Du kanske inte tycker att du är snygg men det kanske hon gör.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

theraphosa
0

#8 har hon sagt att "du är inte snygg nog"? för isf kan du dumpa henne på stört för då är hon inge att ha.

[fessing]
0

#9 Vet inte tror inte hon gillat mitt yttre någonsin Men ja vet inte #10 Nej men de kommer nog snart:(