Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkänsliga-rummet
Läst 1819 ggr
Frida B
0

gjorde något sjukt dumt...

måste skriva av mig!  jag var med två kompisar en kväll, och helt plötsligt (vi hade smällare, men väldigt små) ser en av mina kompisar ett hål och slänger in den ena smällaren i det. har ingen aning om varför men han gjorde det iaf. jag försöker hindra honom, kände på mig att någonting skulle hända, men han lyssnade inte och min andra kompis sa åt mig att inte vara så himla duktig hela tiden (hon skäms än flr att hon sa det till mig…) och dum som jag var så gjorde jag inget mer. men då var det redan försent… vi såg flammor inne i det lilla hålet och brandlarmet gick igång. min första tanke var "ring någon för i h*lvet", vilket jag oxå skrek ut till dom andra, och min ena kompis tog upp telefonen och ringd 112 som kom en minut efter och släckte "branden". vi stannade såklart kvar på platsen tills dom sa att det var en låda kutterspån som brunnit ner. men det värsta var att vi sa att det inte var vi… så vi gick hem, men med väldigt dåligt samvete… dagen efter så ringde vi till räddningstjänsten och erkände att det var vi, men att det var en olyckshändelse (vilket det oxå var). sen nu i måndags blev vi kallade till polisen på förhör, och dom sa att det förmodligen blir böter eller ingenting alls, att vi får en andra chans…

behövde skriva av mig, går och väntar på att dom ska svara på hur det blir… usch, jag verkligen avskyr mig själv efter det som hände…

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[cookies]
5

Bara var glad att det inte blev mer :) Böter är bara pengar, inga liv :)