Jag är trött på allt!
JAG ÄR BARA SÅ J'VLA F'TTIGT ARG PÅ ALLT OCH ALLA!
Förlåt för stora bokstäver, men jag orkar inte 
Trött på vad`? Vad har hänt?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag kan väl berätta detta i korta drag.
För 2 år sedan hotade min pappa att slå mig för att jag inte orkade hjälpa till. Var runt 12 - 13 år och upptagen med pojkvän och skulle göra annat istället. Du vet säkert hur man var under den perioden, från barn till tonåring. Hur som helst, jag sprang till min dåvarande pojkvän men höll tyst om det. Sen dess har pappa väl varit 'som vanligt' och var det när jag kom hem från pojkvännen också. Kanske var det bara "en engångs grej" , men man gör hur som helst inte så.
I somras var pappa otrogen emot mamma i vårt ena grannland [vilket säger jag inte, för vill inte bli helt igenkänd :p]. Efter mycket bråk från sista dagen på sommarlovet 2011 fram tills början på advent 2011, bråkade de dag ut och dag in. Jag fick se mamma gråta var dag i 3 veckor. Trist!
Nu är de tillsammans igen och 'goda' emot varandra. De älskar ju varandra såå mycket, enligt de..
Vi ska flytta till grannlandet nu i sommar, för att mamma och pappa anar att det är kärleken de måste hålla vid liv för att det inte skall hända. Så pappa har ju jobb där (och är från det landet också) och mamma med snart. Jag vill inte flytta, för det är till staden - pappa var otrogen i - som vi skall flytta till.
Jag sa som det var till mamma, men då skrek hon att jag var hur dum som helst och att hon är så trött på mig.. Så nu har jag valt att inte säga något..
I går sa jag till mamma att jag känner "klump" i halsen när jag springer och cyklar. Kärringen, min mamma alltså, vräker då ur sig "Ja men det är för att du har en dålig kondition. Mjölksyra!". Det var som en kompis till mig sa, mjölksyra finns väl inte i halsen?
Blev givetvis ledsen för att hon vräker ur sig på det viset och inte lyssnar på mig, varken när jag säger det så som igår eller när jag väl är sjuk och känner av det ännu mer.
Kan väl tillägga att jag hade ansträningsastma vid en förkylning för några år sedan, men hon lyssnar inte på mig oavsett vad.
JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ MIN SLÄKT! :c
Hehe, blev inte så kort i alla fall. O.o
#2 okej låter inget vidare :(
Låter dock misstänksamt att din pappa vill flytta till den stad där den han var otrogen med bor och att din mamma går med på det?! Låter bara mysko.
Nej mjölksyra sitter inte i halsen, det kommer i armar och ben när man tränar hårt :)
#4: Det var en (ursäkta mina svordomar) j'kla psykolog som fick mamma till att flytta kanske var en bra idé för att hon skulle må bra..
Nu har de hittat massa KKn som de ligger med där uppe, och jag har ingen större lust att träffa KKn sen. Allt inom just sex äcklar mig för jag har fått se och höra så mycket från mina föräldrar, som jag inte borde hört..
#5 Jag hade inte mått bättre om jag hade vetat att den personen som varit otrogen med bor i samma stad i allafall (hade i för sig inte varit tillsammans med den personen alls mer).
Man ska bara ha sex när man är redo och med den man känner sig trygg och säker med :)
#6: Jag får ingen sexlust alls, för att mina föräldrar har förstört den. Att höra sina föräldrar på 50+ stöna och komma i orgasm, är inget annat än vidrigt. Sex är fint, men inte är det så värst tändande av att höra sina föräldrar och deras kkn ha camsex i Skype eller irl. Vidrigt! De kan tänka sig för. ._.
#7 Nej det är inget direkt man vill höra även om dem såklart ha rätt till det.
Deras kkn förrsten? har dem sex med andra eller via cam trots att dem är tillsammans?
#8: Med varandra och dem kkn då..
#9 Ok? Udda förhållande hehe :)
#10: Mjo, en aning O.o