Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 5902 ggr
[djurens_vän]
0

mörkhyade!?

det var 1 mars sedan jag var i Egypten sen när jag kom hem så började jag gilla mörkhyade killar som är äldre!

dom säger att mörkhyade är dumma mot en sen när man är med dom på riktigt!

mina små frågor:

1. varför gillar jag mörkhyade? (kanske en svår fråga men jaja)
  2. är det sant att alla mörkhyade är dumma?

det var en till fråga som jag inte kommer ihåg just nu!

[djurens_vän]
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det är Sina Samadi på bilden!

Visst är han snygg på bilden!!?? Skrattande

deleteduser
28

1. varför inte? Dom är lika mycket människor som ljushyade.

2. Absolut INTE! hudfärgen har ingenting att göra med hur man är som person.

Emaljoh4
0

1. Säger som #2

2. Nej, vissa är elaka, vissa är snälla. Så är det med alla människor. Sen kan dock kulturer se olika ut, t.ex kvinnosyn m.m.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[djurens_vän]
0

okej ja de var de jag menade som #2 sa kvinnosyn

Fridaaaa
1

Det är inte hudfärgen som gör om en människa är dum eller inte, utan personligheten och ev religion (vissa religioner har konstig kvinnosyn som är naturlig för dem). Så det är bara hyn som skiljer alla människor åt, och vilket religion och uppväxt man har.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Smullis
2

Precis som övriga säger ;) Har själv en mörkhyad mamma som enligt mig är världens bästa! :P

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Gaiezza
0

0# jag var i Egypten i vintras också och började få mer "Intresse" för mörkhyade….

Vart i Egypten var du? (Var du på en marknad som hette typ "Old market" eller "Downtown"? :)

Märkte du kanske av att det var väldigt många som "Raggade" på en? Skäms

Bacon, svaret är bacon. 

[djurens_vän]
0

haha jag var också där!! :) ja och en såg ut som en förvken släkting som jag har!!! exat så såga han ut och var ganska snäll!!1 men alla ''raggade'' på mig!!

[djurens_vän]
0

vart var du? asså vilket hotell?

Gaiezza
0

På Luna Sharm typ :P :)

Hahahahaha, det var 2 som frågade mig och min syrra om vi ville gå på en Nattklubb*!!!!!!!! Hahahahahahhahahaha

Bacon, svaret är bacon. 

[djurens_vän]
1

en blev kär i min stora syster  (som jobbade på hotellet) och dom gick ut sen kom hon hem och skulle på nattklubb :p men han var väldigt snäll precis som Hesham

[djurens_vän]
1

ja men man hör ju att när en ljushyad får barn med en mörkhyad så först så bryr han sig om barnet och sen så struntar han i barnet farför jag har hört jätte många som säger så!!!

Fridaaaa
1

#12 Stämmer inte. Har som sagt inget med hudfärg. Utan personen i fråga

[djurens_vän]
0

okej :)

ewma
2

1. Det är nog en smaksak.. Du kanske börjat öppna upp ögonen för andra saker.. Vad vet jag.

2. Nej, det behöver inte vara så och man ska inte tro på allt man hör eller ser! Bygg dig din egna uppfattning istället.

[djurens_vän]
0

okej jag fattar

[Dominik]
1

uew

[djurens_vän]
0

??va??Förvånad

Fridaaaa
0

#17 ?

[Dominik]
1

Ojsan, sårri. facerape. såg inte att min kompis skrev nåt sånt

[djurens_vän]
1

okej??

[Northbridge]
0

Jag var tillsammans med en turk för ett tag sedan, snart ett halv år sen kanske. Hur som helst så gjorde jag slut, har en annan nu, men han lämnar mig fortfarande inte, han väntar på den dagen jag ska göra slut med min nuvarande (om så sker).. Han ska hålla koll på allt.

Visst, han ser bra ut min föredetta - men inte lika bra inombords. Bara när jag var tillsammans med honom, men då skulle han ändå ha koll på mig hela tiden. Jobbigt, om man inte är en sådan som gillar att ha folk som vet allt vad man gör.

[djurens_vän]
0

ne det är ju jobbigt när någon alltid ska ha koll på en!

[Sophieeee]
0

Haha jag har alltid tänt till lite extra på mörkhyade ;)

[djurens_vän]
0

:p

[djurens_vän]
0

jo #22 hur mörkhyad.. färgad var han ljus, brun, svart?

kaaniin
0

1. Omöjligt att besvara. Alla tycker väll om olika ;) Jag har alltid fallit mer för ljushyade (har absolut inget problem med mörkhyade!!)och ljushåriga och så..men jag antar att det är olika från person till person ;)

2. Nej, det definitift inte sant. Är religion och sådant inblandat kan det ju finnas problem, men hur man är som person har inget med utseendet att göra (om man inte har blivit retad/mobbad och sådant för det, för då kan det ju spela in på hur man beter sig).

kaaniin
0

Det här du skrev att många raggade - Du kanske tyckte om uppmärksamheten?

Wand
0

Det kan ju helt enkelt vara så att du började öppna ögonen för mörkhyade då du fick vistas bland dem? Nu tycker jag visserligen inte att egypter är så mörkhyade, men visst är de väl mörkare än oss. 

Det finns absolut INGET fel med mörkhyade killar/män. Har man otur så får man tag på en dålig kille, men det har inget med deras hudfärg att göra, utan helt enkelt hur de är som person.

Sedan att du gillar äldre killar är HELT normalt. Jag har alltid, alltid tyckt bäst om äldre killar. När jag var liten, runt 7-8 år, så fantiserade jag om män i 30-40-årsåldern. Kanske inte fullt lika normalt som att tycka om äldre killar när man är tonåring, menmen, kan inte hjälpas. Cool
Nu har jag en pojkvän som är 3 år äldre än jag och det är den absolut minsta åldersskillnaden jag kan tänka mig.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[djurens_vän]
0

#28 nej jag gillar inte uppmärksamhet!!! jag är väldigt blyg av mig..

#29 det finns ju dom som är ljusa men endå är mörkhyade jag har en kompis som är ''mörkhyad'' men hon är blekast i klassen!

min kille just nu är 5 år äldre ä mig…

kaaniin
0

#30 Jo, jag med. ;) Men det kanske känns bra att veta att några är intresserade av en? :)

[djurens_vän]
0

naj igentligen inte  jag är mest  med hans gäng som är runt 20 pers.   men då känner jag all..

kaaniin
1

Vem menar du med "han"? :)

[djurens_vän]
0

vad då menar du ''med hans gäng?''

jo jag har bara några tjej kompisar men mäst kill kompisar när dom är upptagna så är jag med killarna…