Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkänsliga-rummet
Läst 2845 ggr
Braun
0

Är detta taskigt?

Hej, jag har börjat gilla en kille.

Men det är min ''föredetta'' bästavänns ex. Alltså, jag och hon är fortfarande vänner med inte som förut. Dom var tillsammans i en halv vecka, HON gjorde slut pågrund av att hon var kär i en annan kille.

Ska jag satsa?

monstermash
0

Jag tycker det är fel att ta sin bästa väns ex. Tycker det är lame. Å andra sidan verkar inte din kompis ha varit särskilt kär i honom.

Jag hade inte gjort det, men så har jag alltid resonemerat att killarna inte ska förstöra vänskapen mellan mig och mina vänner heller, och gillar inte att ta mina vänners rester.

Baby-Blue
0

jag tycker du ska satsa! Om din kompis inte var kär i honom så är det ju inte direkt taskigt, man kan ju inte rå för att man gillar någon, man kan inte heller rå för att ens kompis varit tsm med den. Fast det skulle vara en annan sak om hon fortfarande gillade honom, det hade ju vart ganska taskigt. :p

JustMySelf
2

Prata med din kompis om det, om hon tycker det skulle vara jobbigt så tycker jag att du ska låta det vara Glad

AliceTheGirl
0

Prata ut med din kompis, berätta som det är, och se vad hon svarar. Är hon positiv för det - go for it girl! Om inte så får du helt enkelt försöka glömma bort den här killen, det finns ju faktiskt väldigt många fler killar där ute för dig! :)

"Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne"

jeessiikaa
0

Jag tycker att du ska köra! Det verkar inte ha varit ett så seriöst förhållande om de bara var tillsammans i en halv vecka.. Hon är förmodligen inte kär i honom längre, eftersom hon dumpade honom :)

Love-
2

en halv vecka XD snälla det räknas inte äns som ett förhållande att vara tillsammans så kort tid, kör du + att det var hon som dumpande honom så hon älskar troligen inte honom

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Bäjben
0

Det är lite av en oskriven regel att inte ta sin kompis ex, men en halv vecka verkar ju inte superseriöst…så go for it! ;)

[Dominik]
0

Håller med 6 :)

Besök min blogg :)

Braun
4

Hörrni! Vi är tillsammans nu :) Gick hur bra som helst med exet. Kramiiis