Här är hela versionen..
Okej såhär är det. 8 Augusti 2010 träffade jag en kille, som var heelt perfekt, 110% verkligen! vi lärde känna varandra ganska fort, det var sådär ''hollywood'' och kärlek vid första ögonkastet 
18 Augusti 2010 blev vi ihop och då var allt perfekt, och alla problem var som bortblåsta! Jag kände mig som världens lyckligaste människa just då.
Någonstans i slutet av oktober/början av november rasade allt, inte mellan oss då, men runt mig. Jag fick ätstörningar, började bråka i skolan och verkligen allt gick sönder.
Det ledde till att 27 December 2010 gjorde jag slut, värsta dagen i mitt liv. Men jag kände mig tvungen, hur mycket jag än älskade honom så kände jag mig liksom tvingad, för det kändes som att om jag inte gjorde slut skulle jag dra ner honom i allt, och det ville jag verkligen inte.
Nu mår jag såklart bättre, på sätt och vis. I ett år, fyra månader och två dagar, har jag saknat honom, inte då att jag tänker på honom lite då och då, utan verkligen hela tiden. Jag gråter varje kväll och drömmer om honom varje natt. Det gör så ont.
Jag vill verkligen få kontakt med honom igen men jag tror fan inte att det går, inte efter all den här tiden.
Om någon kan hjälpa mig, skulle det betyda så jävla mycket, för det här har varit den värsta tiden i mitt liv 
Har ni fortfarande kontakt? Eller bröt ni helt? För om ni fortfarande snackar tror jag inte det är omöjligt precis :)
Nej vi har ingen kontakt, vi har inte pratat sen vi gjorde slut. Jag försökte hålla kontakt i början men han svarade aldrig så då gav jag upp, inte vad jag borde ha gjort kanske men det var så jobbigt att bli ignorerad.
Jag tycker att du ska ta kontakt med honom igen. Försök! 
Det är det jag vill oxå, men hur? Vart ska jag börja lixom, har inte hans nummer, han är aldrig inne på fb och jag ser honom som Max en gång i veckan eftersom hans klass har hk på min skola, fast jag skulle aldrig gå fram till honom då, mina närmaste vänner går i hans klass så jag pratar med dom och han håller sig till sina vänner lixom :/
Kan du inte få hans nummer från någon av dina vänner i hans klass då? Eller så kanske de kan hjälpa dig att fixa ihop något?
Jo kanske… kan försöka så får vi se vad som händer