En tonårings bekännelser
Jag älskar att skriva och har en liten blogg som jag skriver på. Ganska starka och gripande texter dock. Slängde med en bild bara för sakens skull. www.kazince.blogg.se
Nån annan här som älskar att skriva? Jag brukar få respons på att jag sätter ord på känslorna och skriver med en sådan inlevelse
"Minns du hur jag berättade om mitt sätt att finna ro? Ett evigt vaggande, fram och tillbaka. Krampaktigt greppar jag mina ben med pannan mot knäna. I ditt välbekanta hem har jag vaggat. Blyga, försiktiga vaggningar. Jag brukar blidka hoppfullt upp mot ditt skrivbord. Ditt välbekanta spelande verkar lugnande. Ångesten hinner aldrig bryta ut. Långsamt försvinner vaggningarna som lämnar mig sittandes kvar. I min värld infinner sig ett oroligt ögonblick när kunskapen av ditt finnande äger rum. Du har en sådan makt över mig, jag som aldrig skulle låta nån nära."
Vilken fin bild, och riktigt bra skrivet! :D (Vet att den är lite gammal…)
Även om tråden är lite gammal, så är du grymt duktig på att skriva! Jag själv ÄLSKAR att skriva berättelser! Speciellt om tonåringar som har det riktigt svårt i livet.
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥