Vad fan ska jag göra?!
Det går en tjej i min klass, vi kan kalla henne "Anna", hon är otroligt våldsam!
Idag hade jag tagit min kompis "Lisa"s mobil (på skoj). Anna avgudar Lisa och gör ALLT för henne. Så hon skulle vara "hjälte" och ta tillbaka hennes mobil.
Jag stod och fixade håret inne på toaletten när hon kom fram till mig och sa "Ge mig Lisas mobil". "Nej" svarade jag. Då tog hon tag i mig och slängde in mig i ett hörn (jag kanske ska tillägga att Anna är oerhört stark). Hon stod med ryggen vänd emot mig och puttade in mig i tegelväggen.
Jag gjorde det enda jag kunde i det läget, jag nöp henne i axeln. Då vände hon sig om, dunkade mig huvud i väggen, och gav mig 3 stycken stenhårda örfilar samtidigt som hon skrek "Du nyper inte mig igen!". Hon tittade på mig med en hemsk blick, det var inte en "Jag-är-arg"- blick utan en "du-ska-dö"-blick. Jag gav henne mobilen och hon avslutade med att dunka mitt huud i väggen en sista gång.
Jag låg på golvet med en molande huvudvärk och 2 öppna rivsår på armen. När jag ställde mig upp, eller försökte, såg jag dubbelt.
10 minuter senare kom Anna in i badrummet igen och sa "Hallå, jag slog dig inte ens hårt! Om du nyper mig igen ska du få känna ett hårt slag"
När Anna blir arg blir hon heeeeelt okontrollerad och så sjukt våldsam. Detta var inte första gången som hon mer eller mindre misshandlat mig, jag orkar inte längre!! Vad fan ska jag göra?!
Tycker su ska ta upp detta med både dina föräldrar och skolan. Det där är regelrätt misshandel och på inget som helst vis okej.
Skulle jag göra sådär mit någon hade jag sannolikt blivit dömd för misshandel.
Berätta gärna hur går!
Det jobbiga är att "Anna" egentligen är riktigt snäll! Men när hon blir arg blir hon helt "borta", hon blir sjukt våldsam och det går inte att komunicera med henne över huvudtaget!
Skulle inte förvåna mig om hom hade någon diagnos.
Låter ju även som att Anna skulle behöva hjälp med sitt humör. Men oavsett så får inte sådant här hända.
de värsta är om du tar kontaktmed skolan, oh dom vet att hon ev. har en diagnos så är riksen att dom säger "men hon har ju blabla, de är ju synd om henne" stor.. så gör dom iaf på mig skola, Men jag tycker absolut du ska ta att prata med rekton och dina föräldrar,samt ordna en polisanmälan.för hon har ju faktiskt misshandlat dig och att hon blir helt okontrollbar ä ingen urkäkt.