Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkänsliga-rummet
Läst 1688 ggr
[Gabriella01]
2

skriver bara lite....

Vill bara skriva av mig…..

Jag är en 13 årig tjej…. I femman fick jag reda på att en kille i min klass var kär i mig. Det var han tydligen i sexan också… Men nu vet jag nte… Förut skrev han till mig i chatten ofta.. men de var säkert bara en period.  Nu har han slutat. Han är också klassens sötaste. Och det jag undrar: varför valde han mig? Om han ändå skulle sluta prata med mig…? Men i alla fall….. På fb såg jag en annan tjej som skrivit i hans logg och han svarade. Kan det vara henne sm han gillar nu? Jag vet vem den tjejen är och att hon är mycket finare än mig. Hon är jättefin! Och jag blir bara fin om jag sminkar mig… Utan smink så ser jag ut som…. Jag vet inte vad…  Jag gillade han och han mig… Men nu är de slut?? Men jag märkte för ett tag sen att han tittar på mig på lektionerna och det gör mig glad ;).Men de e väl bra att någon som jag gillar gillar mig tillbaka? Eller ja, han gjorde det.. Nu var det längesen han kollade på mig…. Och dessutom när vi börjar i nya skolor så kanske inte vi kommer hamna i samma klass….. :(( Snälla hjälp mig någon!!!

Fridaaaa
7

En kille som väljer en tjej enbart efter utseende är inget värt att ha!
Plus att alla är fina, men olika i olika personers ögon :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.