Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettstudier-och-utbildning
Läst 2316 ggr
EvelinaS-L
3

Hjälp med SPANSKA

Jag har ett spanska arbete som ska vara inne imorgon.
Det handlar om "dåtid" och jag har missat alla genomgånger vi haft om det så jag kan inte det speciellt bra..

Så undrar nu om någon här skulle kunna läsa igenom det jag skrivit (jag kan skicka det i ett PM) och sen rätta eventuella gramatiska fel och stav fel? Glad

_Kram Evelina
_

EvelinaS-L
0

Kanske skulle skrivit att jag går i årskurs 8:a också, så att ni vet vilken nivå jag ligger på, haha Glad

_Kram Evelina
_

jeessiikaa
1

Jag skulle kunna försöka rätta det, det kanske inte blir 100% rätt men jag är ganska bra på spanska hehe ;) Jag går också i åttan :)

EvelinaS-L
0

#2: Tack! Jag skickar det i ett PM till dig nu Glad

_Kram Evelina
_

[Laauraa]
0

Jag skulle också kunna försöka, har läst till och med nians spanska.

EvelinaS-L
0

#4: Tack! jag skickar det till dig nu också Glad

_Kram Evelina
_

LillaBenice
0

Tycker det är jätte bra att du säger att du inte har vart med, och att du går i åttan oh endast vill ha hjälp med grammatiken oh sådant. många frågar tyvärr efter någon som kank skriva i sånna sammanhang 
Jag kan tyvärr inte hjälpa di men lycka till!

EvelinaS-L
0

#6: Ja.. och egentligen borde jag väll kanske lämna in det som det är nu, men känns bättre ifall jag får hjälp med felen nu innan, så att jag kan rätta dom och lär mig.
Har varit borta jätte mycket från skolan och spanska lektionerna så detta + lite tilll avgör ifall jag får nått betyg i spanska i huvudtaget..
Tack!

_Kram Evelina
_

Carlo
0

Jag talar flytande spanska, är till och med spansk själv haha :)

Pma om du behöver hjälp :)

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus

fotogymnast
0

Behöver du fortfarande hjälp kan du skicka till mej me.. Går i 9an och har mvg i spanska, har dock inte haft toppenundervisning i 9an så är väl inte proffs, men kan ju alltid prova! Är det det där he, has, ha osv?? ;)